به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "سید عبدالمجيد قائم محمدي" در نشست مشترك مسوولان روابط عمومي فرمانداري‌هاي استان يزد و روابط عمومي ادارات و نهادهاي شهرستان ميبد که در فرمانداري این شهرستان برگزار شد با اشاره به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست جمهوری در خصوص اهمیت اطلاع رسانی افزود: خدمتگزارن مردم در سازمان ها و ارگان های مختلف  باید ضمن تلاش در  راستای به سرانجام رساندن امور مربوط به حیطه کاری خود، اطلاع رسانی مناسبی از اقدامات و فعالیت های انجام شده به اذهان عمومی ارائه کنند.
وی همچنین با اشاره به اینکه نقد سازنده و بدون غرض ورزی از عملکرد دستگاه ها توسط رسانه ها، ارتقای سطح کاری آنها در پی خواهد داشت گفت: متاسفانه  به رغم گذشت 60 سال از تاسیس نخستین روابط عمومی در ایران، هنوز جایگاه واقعی روابط عمومی در برخی ادارات و ارگانها شناخته نشده است.
وی خواستار توجه بيشتر مديران دستگاه‌ها به جایگاه روابط عمومي به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان شد و تصریح کرد: باید ارزش و اهمیت کار روابط عمومی بیش از گذشته برای مدیران و مسوولان دستگاههای مختلف روشن شود.
مشاور استاندار در بخش دیگری، ضمن تقدیر از مسوولان شهرستان میبد در برگزاری شایسته مراسم یادواره شهدا و نشست روابط عمومی ها در این شهرستان گفت: وجود شخصیت های برجسته علمی و مذهبی در میبد از گذشته تا کنون همچون مرحوم آیت الله حاج عبدالکریم حائری میبدی، موسس حوزه علمیه قم  و آیت الله اعرافی که یکی از مفاخر جهان اسلام در حال حاضر به شمار می آید و همچنین چاپ و انتشار چندین نشریه، نشان دهنده جایگاه والای این شهرستان در کشور از نظر علمی و فرهنگی است.
قائم محمدی با تبریک فرارسیدن هفته کتابخوانی، به اهمیت پرداختن به مطالعه از صدر اسلام تاکنون اشاره کرد و گفت: قرآن کریم، معجزه پیامبر مکرم اسلام (ص)، کتاب مقدسی است که اهمیت مطالعه در دین مبین اسلام را کاملا روشن ساخته است.
فرماندار شهرستان ميبد نيز در اين مراسم، با تاکید بر اهمیت جايگاه ‌روابط عمومي در پيشرفت و پیشبرد اهداف سازمان‌ها و ادارات اظهار داشت: از ميان اشكال مختلف روابط عمومي، روابط عمومي متقارن را مي‌توان بهترين نوع دانست.
" محمدرضا رجايي"  تصريح كرد: روابط عمومي همچون كانالي براي تعامل دو سويه ميان مسوولين و مردم می باشد كه از طريق آن مشكلات بسياري حل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مي‌توان از روابط عمومي به عنوان چشم و پيشاني ارگان‌ها و نهادها ياد كرد افزود: پرسنل شاغل در روابط عمومی ها باید از سطح علمی بالایی برخوردار باشند و بتوانند پیشنهادات و راهکاری خود و دیگر اقشار جامعه را برای ارتقای سطح کاری سازمانی و خدمت رسانی بیشتر به مردم به مدیران ارائه کنند.
اعرافی، امام جمعه موقت شهرستان میبد نیز در این نشست در خصوص اهمیت و جایگاه مهم روابط عمومی در ادارات و ارگان ها مطالبی ارائه نمود.
در این نشست مسوولان روابط عمومی فرمانداری های استان، ادارات شهرستان میبد و خبرنگاران و اصحاب رسانه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص بهبود وضعیت روابط عمومی ها در بین ادارات و ارگان های مختلف ارائه کردند و خواستار توجه بیشتر و بها دادن مدیران به بخش روابط عمومی و تعامل بیشتر با رسانه ها شدند.
مشاور استاندار و رییس روابط عمومی استاندار یزد پس از برگزاری نشست مشترك مسوولان روابط عمومي فرمانداري‌هاي استان يزد و روابط عمومي ادارات و نهادهاي شهرستان ميبد با حضور در دفتر نشریات شهرستان میبد از نزدیک در جریان روند کاری آنها قرار گرفت.
قائم محمدی در این بازدیدها از زحمات بی شائبه خبرنگاران و اصحاب مطبوعات در ارتقای سطح فرهنگی جامعه قدردانی کرد و پس از در جریان قرار گرفتن مشکلات آنها، در خصوص بررسی و ارجاع این خواسته ها به مراجع ذیربط قول مساعد داد.