همزمان با هفته دولت و سفر محمد حسین پارسائیان به شهرستان زارچ ؛

اولین مجتمع ادارات استان یزد در شهرستان زارچ افتتاح شد

  سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت:مجتمع ادارات در استان یزد باعث تسهیل در خدمت رسانی به مردم می شود و بخشی از معطلی های مردم بین ادارت نیز حذف خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد حسین پارسائیان روز پنجشنبه در سفر یک روزه به شهرستان زارچ که به منظور افتتاج پروژه های هفته دولت  این شهرستان انجام شد ، افزود: افتتاح مجتمع ادارت در شهرستان زارچ بعنوان اولین شهرستان استان انجام می شود و اقدام مبارکی است که خدمت رسانی را آسان تر خواهد نمود.

وی ادامه داد:طبق قانون خدمات کشوری باید در شهرستانهای زیر ۷۰ هزار نفر جمعیت مجتمع ادارات ایجاد شود و نمایندگی جداگانه را نخواهیم داشت و این اقدام  علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها باعث می شود خدمات  این مکان تجمیعی نیز بصورت متمرکز و آسان در اختیار مردم قرار گیرد

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: همچنین با توجه به اینکه ایجاد نمایندگی ادارات در یک شهرستان نیازمند کسب مجوزهای زیادی از مرکز است اما در این مجتمع با تفویض اختیاری که انجام می شود با سرعت بیشتری نسبت به استقرار و ایجاد نمایندگی اقدام می شود .

پارسائیان در ادامه در مراسم تحویل  ۷۵ واحد نهضت ملی مسکن زارچ به متقاضیان حضور یافت و اظهار داشت :  نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات جهادی و بزرگی است که در کشور به خوبی در حال پیگیری است و یزد یکی از استان های پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن است و امسال در هفته دولت بیش از  سه هزار  مسکن تحویل متقاضیان شد .

وی افزود: استان یزد در طرح ابتکاری نسبت به ویلایی سازی  اقدام کرده و تنها استانی است که همه واحدهای آن در طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود و برای ۶۰ هزار واحد مسکونی نیز تامین زمین صورت گرفته است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد همچنین در آیین افتتاح کلنگ زنی مجتمع  ۳۰۰ هکتاری دامداری گلخانه ای و شیلات زارچ  گفت: بنا بر اعلام متولیان ،  پیش بینی اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی برای این مجتمع شده و خوشبختانه بصورت چند محصولی ایجاد خواهد شد که زمینه فعالیت تعدادی زیادی از فعالین این عرصه را فراهم خواهد کرد.

گفتنی است ساختمان مدیریت برق شهرستان زارچ  نیز  با ۳۸۰ متر زیربنا و اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث شده و امروز با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید .

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات