معاون استاندار یزد تاکید کرد؛

اهتمام ویژه دولت سیزدهم در اشتغال‌آفرینی و کاهش نرخ بیکاری استان یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: دستاوردهای استان در رشد قابل توجه اشتغال‌آفرینی و کاهش نرخ بیکاری مرهون اهتمام ویژه رییس جمهور شهید است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در سفر خود به شهرستان میبد، در جلسه‌ای با با حضور آیت الله اعرافی؛ مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه میبد، فرماندار و مسئولان این شهرستان، اظهار داشت: ما در راستای بررسی چالش‌ها و مشکلات واحدهای تولیدی استان یزد، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در داخل شهرستان‌ها و یا حتی در داخل واحدهای تولیدی با حضور اعضای این کارگروه تشکیل می‌دهیم.

وی با اشاره به گشایش و گره‌گشایی مسائل بزرگ صنعت و اقتصاد استان، گفت: دستگاه‌های اقتصادی استان و بخش‌های تابعه در سطح شهرستانها در کنار صنعتگران و معدنکاران، تجار و بازرگانان، اصناف و بازاریان بوده و در راستای حمایت و رفع مشکلات این بخش‌ها با تمام توان فعالیت می‌کند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد احیای واحدهای راکد را یکی از سیاست های اقتصادی مورد پیگیری دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: در پرتو پیگیری های استان و با اهتمام وزارت صمت، از مجموع بیش از 300 واحد راکد استان، بیش از 95 واحد به چرخه تولید بازگشته و بیش از 1200 نفر مشغول به کار شدند.  

شاه‌حسینی در ادامه تاکید کرد: ثمره اقدامات و فعالیت های مورد پیگیری در استان یزد، رشد اقتصادی 7.55 درصدی، کاهش نرخ بیکاری به کمتر از 7 درصد، کاهش نرخ بیکاری مردان به 3 درصد و نرخ بیکاری بانوان از 32 درصد به 18 درصد است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات