افتتاح هتل بوتیک کتروا توسط استاندار یزد/ دکتر فاطمی:

امروز گردشگری به گفتمان غالب در استان تبدیل شده است

در مراسمی با حضور استاندار یزد و نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی «هتل بوتیک کتروا» با سرمایه گذاری 450 میلیارد ریالی افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در مراسمی با حضور استاندار یزد، نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن و جمعی از مسئولین «هتل بوتیک کتروا» با حجم سرمایه گذاری 450 میلیارد ریال افتتاح شد.
 
استاندار یزد در این آئین، با بیان اینکه گردشگری به یک گفتمان غالب در استان تبدیل شده است، گفت: خوشبختانه امروز همه مسئولین استان به اهمیت حوزه گردشگری و ظرفیت های آن جهت توسعه استان اذعان داشته و از آن حمایت می کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه استان به حوزه گردشگری، اظهارداشت: در سال های اخیر و در پرتو پیگیری های انجام شده اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری رقم خورده است.
 
دکتر فاطمی با بیان اینکه فعالیت هتل ها و اقامتگاه های سنتی، صرفا فعالیتی اقتصادی نیست، خاطرنشان کرد: اقامتگاه های سنتی دارای ابعاد فرهنگی و هویتی است و از این منظر از جایگاه ویژه ای برخوردارند.
 
استاندار یزد افزود: امید است روز به روز بر رونق گردشگری استان با تمام ملاحظات فرهنگی آن افزوده و شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه باشیم.
 
شایان ذکر است «هتل بوتیک کتروا» با مساحت 1190 متر مربع، دارای 15 باب اتاق و 40 تخت اقامتی است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات