افتتاح یک واحد ریخته گری در میبد همزمان با هفته دولت

 در مراسمی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد یک واحد ریخته گری چدنی و فولادی در شهرک صنعتی تلاشگران شهرستان میبد افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، « محمد علی شاه حسینی » در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما میبد گفت: 171 پروژه از 7هزار پروژه درحوزه صندوق کارآفرینی سراسرکشور در استان یزد به بهره برداری رسید که 65 میلیارد تومان تسهیلات به این طرح ها پرداخت شده است .

وی با بیان اینکه 165 میلیارد تومان هم از سوی کارآفرینان در این طرح ها سرمایه گذاری شد است گفت : این طرح ها درسطح استان 170 نفر اشتغالزایی به همراه داشت که 80 نفر  از آنها زن و 90 نفر مرد هستند .

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد تصریح کرد : مهم این است که ماموریت صندوق کارآفرینی امید ، حمایت از مشاغل خرد ،خانگی و تسهیلگری درتوسعه بنگاههای کوچک است که درحوزه اشتغال دراستان در شش ماه اول امسال اتفاقات خوبی افتاده است.

شاه حسینی گفت : در ادامه کار تفاهم نامه هایی به مبلغ  5هزار میلیارد ریال برای حمایت ازتسهیلات  با صندوق کار آفرینی کشور منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد : در بحث پرداخت تسهیلات از محل تبصریه 16 و 18 هم ماموریت صندوق باز حمایت از مشاغل خرد ، خانگی و کارگاه ها  و اشتغال درمناطق کمتر توسعه یافته می باشد .

گفتنی است این واحد که  با 150 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 30 میلیارد ریال تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید راه اندازی شد 15 نفر اشتغال زایی به همراه داشت و هرسال قادر است هزار و 800 تن قطعات صنعتی و کشاورزی را  تولید کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات