افتتاح کلانتری ۱۸ حسن آباد مشیر یزد در مراسمی با حضور استاندار یزد

در مراسمی با حضور استاندار یزد، نماینده مردم شهرستان در مجلس و فرمانده انتظامی استان، کلانتری ۱۸ حسن آباد مشیر یزد همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در این مراسم با قرائت آیه شریفه «وَضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا قَرْيَةً كَانَتْ آمِنَةً مُطْمَئِنَّةً يَأْتِيهَا رِزْقُهَا رَغَدًا مِنْ كُلِّ مَكَانٍ»، گفت: خداوند متعال در این آیه به امنیت، آرامش و رزق به عنوان سه ویژگی مهم یک شهر ایده آل اشاره می‌کند.
 
استاندار یزد با بیان اینکه امنیت در جامعه بر هر مسئله دیگری مقدم است، تصریح کرد: دستاورد این امنیت، آرامش است و محصول این امنیت و آرامش، رزق و روزی برای مردم خواهد بود.
    
وی با اشاره به اختصاص ۵۷ میلیارد تومان اعتبار در سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان برای پروژه‌های کلانتری اشکذر، حسن آباد مشیر، اردکان، شاهدیه، ایست و بازرسی شهرستان‌های خاتم و ابرکوه و مجموعه پلیس فتا، گفت: امیدواریم با استقرار این مجموعه، شاهد امنیت و آرامش بیشتر این محله شهید پرور و انقلابی باشیم.
 
استاندار یزد در پایان از فرماندهی انتظامی استان یزد و معاونین و کارکنان این مجموعه، نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد برای تلاش در راستای انجام این اقدام ارزشمند قدردانی کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات