استاندار یزد در بازدید میدانی از فروشگاه ها و انبار مواد غذایی استان عنوان کرد:

استفاده از تمام ظرفیت های نظارتی استان به منظور رصد وضعیت و قیمت کالاها

استاندار یزد از تشدید نظارت بر بازار به دنبال اجرای طرح "مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها" خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در جریان بازدید میدانی از فروشگاه ها و انبار مواد غذایی استان و در گفتگو با خبرنگار صداوسیما، از تشدید نظارت بر بازار به دنبال اجرای طرح "مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه ها" خبرداد و گفت: براین اساس کلیه ناظرین اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت و ناظرین بس… یج. ی استان در سطح فروشگاه ها و انبارها حضور داشته و وضعیت و قیمت کالاها را رصد می‌کنند.
وی با بیان اینکه به شدت در تلاشیم تا کالاهای مورد نیاز مردم به وفور در بازار وجود داشته باشد، اظهارداشت: کمبودهایی در یک یا دو کالا وجود دارد که درصددیم ظرف ۲۴ ساعت تامین شود اما در مجموع جای هیچ نگرانی برای وفور کالاها وجود ندارد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: پس از اعلام قیمت کالاها، نظارت های دقیق و جدی برای فروش اقلام طبق قیمت مصوب انجام خواهد شد تا در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.
دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به واریز یارانه های ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی؛ همزمان با پایان سخنرانی شب گذشته رئیس جمهور در رسانه ملی، اشاره کرد و گفت: به زودی یارانه ماه اول قابل برداشت خواهد شد و مردم می توانند با استفاده از آن، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.
استاندار یزد تاکید کرد: عزم جدی استان بر این است که مردم در آرامش کامل کالاهای اساسی خود را خریداری کنند و هیچ کمبودی در بازار احساس نشود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات