استاندار یزد:

افزایش بهره وری و زمینه سازی برای اجرای خط پدافندی گاز در استان/ تهیه بسته سرمایه گذاری ویژه زیرساخت های حوزه گاز

استاندار یزد با اشاره به ضرورت تعریف و اجرای خط پدافندی گاز برای استان گفت: یکی از موضوعات مورد پیگیری در جریان سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان، تصویب اجرای این خط پدافندی برای استان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد با حضور در شرکت گاز استان به بررسی مسائل این مجموعه و چگونگی خدمت رسانی به شهروندان پرداخت.
 
استاندار یزد در جریان این بازدید، با قدردانی از اقدامات و فعالیت های مجموعه شرکت گاز استان گفت: شرکت گاز؛ مجموعه ای پاسخگو نسبت به مردم، دارای تعامل بالا با مدیریت ارشد استان و تلاشگر در راستای اجرای راهبردها و تدابیر مدنظر استان است.
 
وی در ادامه «گاز» را یکی از اساسی ترین زیرساخت های توسعه استان ها دانست و اظهارکرد: نباید به «خطوط انتقال موجود» و صرفا «توسعه شبکه داخلی» بسنده کرد بلکه باید با نگاهی بلند مدت نسبت به تامین زیرساخت های این حوزه اقدام کرد.
 
استاندار یزد با اشاره به ضرورت تعریف و اجرای خط پدافندی گاز برای استان گفت: یکی از موضوعات مورد پیگیری در جریان سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان، تصویب اجرای این خط پدافندی برای استان خواهد بود.
 
وی همچنین با اشاره به تاثیر ناترازی های گاز بر عملکرد واحدهای تولیدی و صنعتی استان، خاطرنشان کرد: در صورت تعریف پروژه هایی در حوزه زیرساخت های گازی، بخش خصوصی استان برای سرمایه گذاری و مشارکت در اجرای آن ها اعلام آمادگی میکند.
 
استاندار یزد در ادامه بر تهیه بسته سرمایه گذاری در زیرساخت های حوزه گاز، جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی استان در این حوزه به صورت مستقل یا کنسرسیوم تاکید کرد.   
 
عالی ترین مقام اجرایی استان در همین راستا اظهارکرد: یکی از رویکردهای مورد پیگیری توسط صنایع استان باید مشارکت در امر توسعه میادین گازی باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به معرفی یزد به عنوان استان هدف بهره وری کشور، اظهارکرد: مجموعه شرکت گاز استان باید به طور ویژه بر روی پروژه های بهره وری این حوزه، تمرکز و آن ها را در دستورکار قرار دهند.
 
استاندار یزد در پایان با اشاره به ناترازی گاز طبیعی موجود در کشور گفت: در صورت اطلاع رسانی به موقع و  دقیق از وضعیت گاز کشور، بخش های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری استان همراهی های لازم را خواهند داشت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات