محمد حسین پارسائیان :

آنچه از رصد سامانه جامع انتخابات بر می آید، در مقایسه با ادوار گذشته روند افزایشی داریم

محمدحسین پارساییان، رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان یزد در جمع خبرنگاران گفت: آنچه از رصد سامانه جامع انتخابات بر می آید، در مقایسه با ادوار گذشته روند افزایشی داریم که با توجه به برودت هوا میزان مشارکت مردم روند خوبی دارد و شاهد حضور پرشوری هستیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد: وی در پاسخ به سوالی در زمینه معیارهای انتخاب نماینده اضافه کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب که در این زمینه شاخصه هایی از جمله تدین و تعهد، ساده زیستی، دور بودن از اشرافی‌گری، مردمداری و آشنا به درد مردم و...  را بیان فرمودند، بهترین معیار برای انتخاب نماینده همین موارد است.
 
پارسائیان با اشاره به مهمترین شاخصه این دوره از انتخابات بیان کرد: علی رغم برودت هوا که نگرانی وجود داشت در زمینه اخذ رای در مناطق کوهستانی با مشکل مواجه شود، اما خوشبختانه حضور پرشور مردم در این شرایط  از همان ساعات اولیه ارزشمند است.
 
وی ادامه داد: با توجه به برودت هوا ناوگان حمل و نقل تغییر و خودروهای عملیاتی در برخی شعب جایگزین و تمهیدات لازم اندیشیده شد تا وقفه ای در روند انتخابات رخ ندهد.
 
رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه خوشبختانه انتخابات رأس ساعت هشت صبح در تمامی شعب آغاز شد، بیان کرد: در هفته‌ای که گذشت سه مرحله مانور برگزار شد تا بتوانیم امنیت شبکه و ارتباط پایدار را به صددرصد برسانیم و خوشبختانه از همان ابتدای صبح، ارتباط همه شعب برقرار شد و چند گذرواژه باید در این سامانه به صورت برخط  تولید و ثبت می‌شد تا شعبه بتواند شروع به فعالیت کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات