به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد متن پیام سیدجمال سجادی پور به این شرح است .
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معجزه حضرت امام رحمه الله علیه و شجره طیبه ایی بود که چند ماه پس از پیروزی انقلاب ، حضرت امام آن را برای پاسداری و صیانت از نقلاب نوپای ایران اسلامی و تحکیم پایه های اقتدار و استقلال کشور بنیان نهاد .
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از آن  بعنوان یک نهاد ارزشی و انقلابی در مواجه به بحران های گوناگون از شمال تا جنوب کشور در قائله های کردستان ، منافقین ، و گروهک های تروریستی و ضد انقلاب نقش مهمی را ایفاء کرد .
این نهاد انقلابی اوج ایثار و جهاد و شجاعت را در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر  رژیم بعثی صدام که بخش هایی از کشور را به پشتیبانی بیش از چهل کشور اشغال کرده بود نشان داد و توانست با پشتیبانی ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح خرمشهر را آزاد و پیروزی حتمی ایران در جنگ را رقم بزند .
سپاه تا امروز درعرصه های مختلف از پدیده های طبیعی از سیل و زلزله تا اغتشاشات و توطئه و ترور، وسط میدان بوده و کشور را از خطرات و تهدیدات جدی دشمنان سه دل عبور داده است تا جایی که امروز به برکت ایثار و فداکاری این نیروهای انقلابی ، سطح بازدارندگی و تامین امنیت در کشوربه سطح بسیار بالایی ارتقاء یافته است.
حمله ترکیبی پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درپی حمله رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از سرداران سپاه به عمق خاک دشمن صهیونیستی برگ زرین دیگری بود که سپاه در هفته های اخیر به افتخارات خود و این ملت اضافه کرد .
اینجانب دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محظر رهبر فرزانه انقلاب ، سرداران و پاسداران جان برکف و همه نیروهای بسیج و سپاه که مایه افتخار و عزت و عظمت کشور هستند تبریک عرض نموده و همواره پیروزی و موفقیتشان را از خداوند منان مسئلت دارم .
سید جمال سجادی پور
فرماندار میبد 
2 اوردیبهشت ماه 1403