مسابقات فوتسال جام رمضان آقایان که از 26 اسفند ماه در شهرستان میبد آغاز شده بود با معرفی تیم های قهرمان به کار خود پایان داد .
علی ابراهیمی رئیس اداره ورزش و جوانان میبد گفت : این دوره از مسابقات 
با حضور 37 تیم  در رده های نونهالان نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
ابراهیمی  افزود : از این تعداد    12تیم نونهالان ، 8 تیم نوجوانان، 5 تیم جوانان و 12 تیم بزرگسالان بودند که در گروه بندی های  6 تیمی و4تیمی با هم به رقابت پرداختند .
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سالن ورزشی هدف (شهرک شهدا) با همت و تلاش و برنامه ریزی دقیق مسئولین هیئت فوتبال شهرستان میبد کار خود را آغاز کرد گفت :  جام رمضان 1403 شهرستان میبد همانند سال های گذشته مورد توجه و استقبال طرفداران به ورزش و به خصوص رشته جذاب فوتسال قرار گرفت. و رقابت های جذاب و پر تماشاگری را تا مرحله نهایی که به اوج خودش رسیده بود را به خود دید.
رئیس اداره ورزش و جوانان میبد با بیان اینکه این دوره از مسابقات تا مرحله نیمه نهایی نیز با استقبال و حضور پر رنگ بانوان نیز همراه بودگفت : مرحله نهایی این رقابت ها در تاریخ 20فروردین ماه و فینال نونهالان بین دو تیم غدیر و سناتور و فینال نوجوانان بین دو تیم املاک دریا و غدیر و در نهایت در تاریخ 21فروردین ماه و فینال جوانان بین دوتیم غدیر و سناتور و فینال بزرگسالان بین دوت یم سناتور و غدیر خانقاه با استقبال بیشمار مردم شهرستان از این بازی و با حضور مسئولین در سالن ورزشی هدف برگذارشد. 
ابراهیمی افزود : در این دوره از مسابقات ، تیم های سناتور در رده سنی نونهالان ، غدیر خانقاه در رده سنی نوجوانان، سناتور در رده سنی جوانان و غدیر خانقاه در رده سنی بزرگسالان ، جام قهرمانی را بالای سر بردند و قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شدند .