فرماندار میبد خبرداد


سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد با اشاره به ساماندهی اتباع در شهرستان میبد گفت : پی گیری های خوبی در جهت ساماندهی اتباع از سوی دستگاه ها و اعضای کمیته ساماندهی اتباع درمحلات با حضور نمایندگان امام جماعت مساجد، فرماندهی پایگاه های بسیج، ضابط قضایی و سه نفر از معتمدین محلی و عضو شورا در 31 مسجد محلات آغاز شده است و از مردم هم می خواهیم با این کانون ها همکاری و اطلاعات خودشان را صرفا در اختیار کانون محلات قرار دهند .
فرماندار میبد تصریح کرد : در راستای سکونت اتباع فرم هایی طراحی شده است و در بحث استفاده اتباع از وسیله نقلیه، تا امروز نیروی انتظامی ، 47 دستگاه موتور سیکلت و 40 دستگاه خودرو را در این رابطه توقیف کرده است .
سجادی پور دستگری و طرد اتباع را یکی از اولویت های ستاد ساماندهی اتباع در شهرستان عنوان کرد و گفت : بعد از اتفاقاتی که در شهرستان میبد رخ داد؛ این کار شدت بیشتری گرفته است و تاکنون بیش از 2هزارو 450 نفر از اتباع دستگیر و  از شهرستان میبد طرد شده اند .
وی با بیان اینکه با این حرکت رتبه شهرستان میبد بعد از مرکز استان از 5 به 2 درکشور رسیده  است افزود : این امر نشان دهنده فعالیت بسیار خوب دستگاه هاست و  امیدواریم که با همراهی و همکاری خوب مرم بتوانیم اتفاقات خوبی را در این زمینه در شهرستان میبد شاهد باشیم . 
سجادی پور با اشاره به حضور اتباع در واحدهای تولیدی هم گفت : در بیش از 50 بازدید کارشناسان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی از واحدهای تولیدی و کارگاهی ، بیش از 60 نفر از اتباع دستگیر و طرد شدهاند .
فرماندار میبد خاطرنشان کرد : یکی از سیاست هایی که درشهرستان میبد دنبال می شود شناسایی و دستگیری اتباع با سوء سابقه کیفری است و در این راستا تاکنون بیش از 9 خانوار از شهرستان میبد طرد شده اند .
وی گفت : اتباعی که دارای پرونده کیفری باشد همراه خانواده طرد خواهدشدو امیدواریم که با مجموعه برنمه ها و هماهنگی های خوبی که درستاد ساماندهی اتباع صورت می گیرد شاهد اتفاقات خوبی باشیم .
فرماندار میبد با اشاره بحث مکان یابی مهمانشهر جدید اتباع و مهاجرین خارجی گفت: با تشکیل چندین جلسه و آخرین جلسه با حضور مدیرکل اتباع استان، مکان یابی مورد تائید و بحث واگذاری و فرایند آن درحال پی گیری است .