رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد از


در آستانه هفته کار و کارگر ، جلسه ایی با حضور ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، دهقانی معاون سیاسی امنیتی فرماندار رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، و نمایندگان واحدهای صنعتی درشهرک صنعتی جهان آباد میبد برگزار شد .
سید احمد علایی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان میبد درحاشیه این جلسه گفت : با توجه به 24 هزاربیمه شده اجباری در شهرستان میبد ، این شهرستان به نوعی یک شهرستان کارگری محسوب می شود .
علایی افزود : به همین خاطر از هم اکنون دور هم جمع شدیم تا برنامه هایی را به مناسبت روز کار و کارگر برنامه ریزی کنیم .
وی گفت : با همگرایی و هماهنگی که مسئولین و نمایندگان کارفرمایان واحدهای صنعتی داشتند ؛ برگزاری برنامه های مناسبی در این ایام برنامه ریزی شد .
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد گفت : در روز و هفته کار و کارگر در شهرستان میبد جشن بزرگ کارگری ، برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال کارگران ، سرکشی به کارگران حادثه دیده ، دیدار با خانواده های شهدای کارگر و تجلیل از کارگران و کارفرمایان را خواهیم داشت .
علایی افزود : کارگران و کارفرمایان واحدهای صنعتی درخط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و درسالی که مقام معظم رهبری ، شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم قرار داده اند امیدواریم  با ارج نهادن به زحمات کارگران و کارفرمایان در این هفته ،  در راستای تحقق این شعار بتوانیم قدمی را برداریم .
در این جلسه بر بازتاب خبری و مستند سازی از اقدامات انجام شده در راستای رفاهیات کارگری تاکید شد همچنین نمایندگان کارفرمایان واحدهای صنعتی از اقدامات خود در جهت رفاه و آسایش کارگران گزارشی ارائه کردند .