فرماندار شهرستان تفت:

هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح اقدامات دولت است

"محمد دهشیری" در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح و تبیین برنامه‌های دولت سیزدهم است و باید در این هفته با برقراری ارتباط با تمام اقشار مردم در جهت تزریق امید و جلب اعتماد عمومی جامعه به دولت تلاش کنیم.

به گزارش دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان بیان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح خدمات دولت سیزدهم به مردم است و باید با برنامه‌ریزی مناسب از این فرصت به‌صورت بهینه استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در هفته دولت باید دنبال شود تزریق امید به مردم است تا آن‌ها تلاش دولت‌مردان برای رفع مشکلات موجود در کشور را به‌خوبی احساس نمایند.

دهشیری افزود: ارتباط تنگاتنگ بین مردم و مسئولان یکی دیگر از اهداف هفته دولت است و سعی شود در برنامه‌های این هفته باصداقت عملکرد دولت سیزدهم برای مردم به‌خوبی تشریح شود.

وی ادامه داد: سعی شود با برگزاری نشست های مختلف با مردم اعتماد عمومی جامعه به دولت‌مردان افزایش پیدا کند و اعتماد مردم به مسئولان جلب شود تا در آینده و برنامه‌های پیش روی توسعه‌ای در شهرستان همراهی مردم را شاهد را در اجرای این برنامه‌ها شاهد باشیم.

فرماندار تفت خاطرنشان کرد: در این هفته تعدادی از پروژه‌های مهم عمرانی در شهرستان با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد و کلنگ چند طرح اقتصادی بزرگ نیز در شهرستان به زمین زده خواهد شد.

اعطای احکام اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان تفت توسط فرماندار نیز در این جلسه صورت گرفت و فرماندار بر انجام محوله به اعضا در راستای برگزاری باشکوه مراسم‌های بزرگداشت هفته دولت تأکید کرد.