به مناسبت هفته دولت؛

نوسازی و تقویت ناوگان عمرانی و خدماتی دهیاری های بخش مرکزی تفت

از طرح نوسازی و تقویت ناوگان عمرانی و خدماتی دهیاری های بهش مرکزی تفت با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی ، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، هم زمان با ایام هفته دولت از طرح نوسازی و تقویت ناوگان عمرانی و خدماتی دهیاری های بهش مرکزی تفت با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی ، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال رونمایی شد.

در این طرح با استفاده از اعتبارات داخلی و تسهیلات بانکی یک دستگاه لودر ، سه دستگاه بیل بکهو، یک کشنده تریلی ، دو کمپرسی ده چرخ ، پنج کمپرسی تک ، یک تراکتور و یک نیسان به ناوگان عمرانی و خدمات دهیاری های بخش مرکزی تفت اضافه شد.

این طرح در راستای تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی در روستاهای مناطق مختلف بخش مرکزی و درآمد زایی دهیاری ها اجرایی شده است.

لازم به ذکر است مراسم این رونمایی در پارک عقابکوه اسلامیه برگزار شد که سرپرست فرمانداری و سایر مسئولان در بدو ورود به این پارک به مقام شهید گمنام آرمیده در این پارک ادای احترام کردند.

بازدید از پارک عقابکوه دیگر برنامه سرپرست فرمانداری شهرستان و هیئت همراه در روستای تاریخی اسلامیه تفت بود.