هم زمان با ایام هفته دولت؛

نشست مسئولان شهرستان تفت با تعدادی از آمران به معروف و ناهیان از منکر

امام جمعه تفت با همراهی سرپرست فرمانداری شهرستان تفت،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان با تعدادی از آمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان تفت دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"حجت الاسلام علی محمد گلوردی" امام جمعه تفت در دیدار با تعدادی از آمران به معروف و ناهیان از منکر  این شهرستان از تلاش این عزیزان در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی تقدیر کرد و بیان داشت: ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه یکی  از نقشه های دشمنان است و شما باید در امید آفرینی در جامعه تلاش کنید.

امام جمعه تفت خاطر نشان کرد: بیان نقاط قوت نظام در جمع مردم یکی از راه های امید آفرینی در جامعه است که انتظار می رود در جمع هایی که حضور می یابید به بیان نقاط قوت نظام بپردازید.

امام جمعه تفت تصریح نمود: دشمن شناسی و آگاهی از نقشه های دشمنان همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است و شما آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در این زمینه نیز اطلاعات لازم را داشته باشید.

"علی دهقان نیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت نیز در این نشست به تقدیر از فعالیت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در روز عاشورای حسینی(ع) در راستای اشاعه و تبلیغ فرهنگ حجاب عاشورایی پرداخت.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت گفت:یکی از خروجی های فتنه ترکیبی سال گذشته موضوع بدحجابی و بی حجابی است و نحوه برخورد با این موضوع نیاز به تدبیر و درایت دارد.

وی افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نیاز به فرهنگ سازی در جامعه است و با ترویج و تبلیغ فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه این موضوع محقق خواهد شد.

دهقان نیری به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و بیان نمود:ایجاد شور انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات از اهداف عالیه نظام هست و انتظار می رود با تبلیغ و امید آفرینی افراد مختلف این موضوع محقق شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت با اشاره به خدمات دولت سیزدهم گفت:تمام تلاش دولت سیزدهم رفع نواقص موجود در کشور است و بعضی از ضعف های موجود به دلیل تعلل در دولت های گذشته است که تلاش دولت مردان بر این است با کار جهادی و انقلابی این نواقص رفع شود.