هم زمان با ایام هفته دولت؛

نشست بررسی مشکلات روستای نصرآباد شهرستان تفت

در نشستی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی تفت ، جمعی از مسئولان ، دهیار ، اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای نصرآباد ؛ مسائل و مشکلات این روستا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علی دهقان نیری" در نشست مردمی بررسی مسائل و مشکلات روستای نصرآباد به اولویت مهم شهرستان تفت یعنی تامین آب شرب و بهداشت اشاره کرد و افزود: از ابتدای مسئولیت در شهرستان تفت پیگیر تامین آب شرب و بهداشت برای مناطق شهری و روستایی در دستور کار قرار داشته و امیدواریم در آینده ی نزدیک اجرای طرح آب رسانی روستایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آغاز شود.

سرپرست فرمانداری تفت به مشکل مطرح شده توسط اهالی برای مرمت پل های آسیب دیده ناشی از سیلاب سال گذشته اشاره کرد و گفت: با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفت و دهیاری نصرآباد بازسازی نقاط آسیب دیده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تکمیل پروژه کمربندی داخلی روستای نصرآباد دیگر موضوعی بود که اهالی نصرآباد از سرپرست فرمانداری تفت درخواست کردند که وی در این باره گفت: اجرای نادرست پروژه کمربندی داخلی روستای نصرآباد مسائل و مشکلاتی را برای اهالی این روستا پدید آورده است که برای رفع این مشکل طرح جدید تهیه و در جلسات کارشناسی با حضور مسئولان استانی در حال بررسی است.

دهقان نیری از اعزام متخصص زنان به مرکز بهداشتی و درمانی این روستا در قالب طرح شهید رهنمون خبر داد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت گفت: شناسایی نقاط جدید توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای واگذاری زمین بنیادی به متقاضیان روستا ، بررسی نحوه واگذاری اراضی طوبی در سالیان گذشته از جمله دیگر مصوبات این نشست خواهد بود.

سرپرست فرمانداری تفت از پیگیری خود برای فنس کشی زمین چمن مصنوعی مدرسه این روستا نیز خبر داد و افزود: با همکاری اداره کل نوسازی مدارس و دهیاری روستای نصرآباد این پروژه اجرایی خواهد شد.