فرماندار تفت در پيام هفته دولت:

فرماندار تفت با صدور پيامي فرا رسيدن هفته دولت را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در ابتداي اين پيام با گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام رجايي و باهنر آورده است: اين دو شهيد بزرگوار، نمونه اعلاي خدمتگذاري به مردم بودند و جان عزيز خويش را در راه اين آرمان الهي و متعالي تقديم نمودند.

فرماندار تفت در بخش ديگري از اين پيام با اشاره به خدمات و دستاوردهاي ارزشمند دولت تدبير و اميد در عرصه هاي مختلف ادامه داده است: در راستای مسیر درست، عاقلانه و مبتنی بر دو محور تدبیر و امید که از 24خردادماه سال 92 از سوی مردم عزیز میهن اسلامی آغاز گردید، ايران اسلامي فصل ديگري از رشد و تعالي و عزتمندي را شاهد بود كه دستاوردهاي عظيم و چشمگيرش، حركت كشور به سمت قله هاي عزت و افتخار را شتابان كرده است.

زارع افزوده است: اکنون که برکت سیاستهای مقبول دولت تدبیر و امید، افق روشن­تر و فردایی امیدبخش­تر برای ایران اسلامی مسجل گردیده، نوبت آن است در سالی که با تدبير حكيمانه مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به نام " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری گردیده همگان دست در دست هم، در سایه همبستگی و وحدت ملی، در مسير رشد و تعالی کشور در همه عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... بكوشيم.   

عالي ترين مقام دولت تدبير و اميد، مهار و كنترل تورم، بازگرداندن ثبات و آرامش به عرصه هاي مختلف اقتصادي، سياسي و ...، جاري نمودن جريان اصيل اميد در جامعه، اجراي طرح تحول نظام سلامت، تلاش براي فراهم نمودن دسترسي آزاد به اطلاعات براي عموم، توسعه عرصه هاي فرهنگي و هنري و ... را بخشي از دستاوردهاي ارزشمند دولت طي دو سال گذشته ذكر كرده و با اشاره به موفقيت هاي ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه ديپلماسي خارجي و مذاكرات هسته‌اي افزوده است: آنچه که امروز در راستای حمایت ها و هدایت های حکیمانه و داعیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و تلاش هوشمندانه و عزتمندانه فرزندان عزیز انقلاب اسلامی در قالب تیم مذاکره کننده هسته ای با حفظ خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آمده است، فصل نوینی در تاریخ معاصر ایران اسلامی است که نشان از روحیه صلح دوستی و نیک اندیشی ملتی است که با تکیه بر فرهنگ اصیل تعامل و گفتگو، تاریخ متمدنانه خویش را به رخ کشیده و به پشتوانه فرهنگ غنی مقاومت و ایستادگی که بر گرفته از ایثارگری ها و فداکاری های شهدای والامقام انقلاب اسلامی است، به حفظ دستاوردهای مهم علمی دانشمندان حکیم خویش در عرصه انرژی صلح آمیز هسته ای پرداخته و جهان را وادار به تکریم و احترام می کنند.

وي در پايان با تبريك هفته دولت به همه كاركنان خدوم دولت در شهرستان تفت موفقيت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت نموده است.