هم زمان با ایام هفته دولت؛

افتتاح طرح توسعه واحد تولیدی بهبافت پلاست

در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی ؛ طرح توسعه واحد تولیدی بهبافت پلاست در شهرک صنعتی شماره دو به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در مراسمی با حضور "محمد جواد ابوالحسینی"معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ، "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، "علی احمدیان"معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی ؛ طرح توسعه واحد تولیدی بهبافت پلاست در شهرک صنعتی شماره دو به بهره برداری رسید.

برای تکمیل طرح توسعه این واحد تولیدی مبلغ 130 میلیارد تومان هزینه شده و با راه اندازی آن برای 60 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

لازم به ذکر است واحد تولیدی "بهبافت پلاست" به تولید منسوجات بی بافت اسپان باند در رنگ‌ها و گرماژهای مختلف و عملیات تکمیلی لمینت و چاپ و خدمات برش در مقاطع طولی و عرضی بر روی این محصولات می‌پردازد که عمده محصولات این شرکت در تهیه لباس‌های بیمارستانی و پزشکی مورداستفاده قرارمی گیرد.