هم زمان با ایام هفته دولت؛

افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی دهستان نصرآباد

با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان تعدادی از پروژه های عمرانی دهستان نصرآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان تعدادی از پروژه های عمرانی دهستان نصرآباد به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری تفت با حضور در روستای صالح آباد ؛ پارک کودکان این روستا را با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال افتتاح کرد .

از ویژگی های این پارک کاشت درخت مثمر توسط کودکان این روستا به نام خود است که در آینده نام و تصویر وی در کنار این درختان نصب خواهد شد.

حضور در روستای نصرآباد و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این روستا برنامه بعدی سرپرست فرمانداری تفت در این برنامه بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در ادامه پروژه سنگ فرش و دیوار چینی بخشی از معابر بافت تاریخی روستای نصرآباد با اعتبار 30 میلیارد ریالی را افتتاح کرد.

بازدید از پروژه چمن مصنوعی دبستان ابن سینا نصرآباد نیز در برنامه سرپرست فرمانداری شهرستان تفت قرار داشت که وی در این بازدید در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت و در تماس تلفنی با مدیرکل نوسازی مدارس استان فنس کشی اطراف این زمین چمن با همکاری دهیاری را خواستار شد.