پیام تسلیت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت رحلت مادر بزرگوار سردار شهید حاج حسن دشتی

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پیامی رحلت مادر گرانقدر سردار شهید حاج حسن دشتی  را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالـجلالِ والاکـرامِ

خانواده معزز سردار سرافراز اسلام شهید حاج حسن دشتی

سلام علیکم؛

با کمال تاسف و تاثر مطلع شدیـم، مادر بـزرگوار سردار شهید حاج حسن دشتی(اعلی الله المقامه) دعوت حـق را لبیـک گفته  و مهمان فرزند شهیدش شده است.

مـادران شهـدایِ والامقـام، اسوه‌های صبـر و ایثـارند که با تربیت فرزندانـی پاک نهـاد، شریف و شجـاع، حافـظِ جـان و کیـان و نامـوس ملـت ایراننـد؛ جوانمردانــی که با تقدیم جانشـان، ضامن عـزت و استقـلال شدنـد.
سردار شهید حاج حسن دشتی در دامـان این مـادر پرهیـزگار و عاشـق اهل‌بیت علیهم‌السلام، مشـق عشـق نوشت و عاشقانه در جبهه های حق علیه باطل با دشمن غدار نبرد کرد تا سرانجام به سوی معشوق خویش پر کشید سلام و درود خدا و اولیاءش بر این مادر و فرزند باد.

اینجانب درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه، مرحومه حاجیه خانم «نصرت دشتی رحمت آبادی» را به خانواده محتـرم و داغـدار شهید دشتی تسلیت عرض می‌نمایم؛ از پيشگاه حضـرت حـق جل‌جلالـه برای آن فقيده سعيـده آمرزش و رحمت واسعـه الهـي و براي بازماندگان معـزز، صبـر و اجـر و سلامتـي مسالت مي‌كنم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات