پیام تسلیت استاندار یزد به مناسبت در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم حاجیه نصرت دشتی رحمت آبادی والده مکرمه سردار سرافراز سپاه اسلام؛ شهید والامقام حاج حسن دشتی

استاندار یزد به مناسبت در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم حاجیه نصرت  دشتی رحمت آبادی والده مکرمه سردار سرافراز سپاه اسلام؛ شهید والامقام حاج حسن دشتی پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد به مناسبت در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم حاجیه نصرت  دشتی رحمت آبادی والده مکرمه سردار سرافراز سپاه اسلام؛ شهید والامقام حاج حسن دشتی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

با تاسف خبر در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم حاجیه نصرت  دشتی رحمت آبادی والده مکرمه سردار سرافراز سپاه اسلام؛ شهید والامقام حاج حسن دشتی واصل و موجب تاثر اینجانب و بسیاری از دلدادگان به فرهنگ ایثار و شهادت و ارادتمندان به ساحت شهدا گردید.
این بانوی مومنه، صبور و فداکار به عنوان مادر فرمانده شجاعی چون سردار پر افتخار شهید حاج حسن دشتی، نمونه اعلایی از ایمان و عشق به ذات اقدس باری تعالی بود که با تربیت فرزندی از جان گذشته و دلاوری کفر ستیز در دامان خویش و نیز سال ها صبوری در غم فراقش الگویی حقیقی از حیات و ممات عاشقانه را به پویندگان راه و رسم عاشقی عرضه داشت و چه نیکو نام خویش را در زمره زنان فاطمی و زینبی جاودانه ساخت!
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا به ویژه خانواده مکرم و وابستگان آن بانوی نمونه، صبور و فداکار از ذات یگانه حق برای آن فقیده سعیده مزید غفران، حشر با خاتون بزرگ دو سرا؛ حضرت زهرا سلام الله علیها و همجواری با فرزند شهیدش و برای مصابین صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات