پیام استاندار یزد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیز اسلامی

استاندار یزد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیز اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیز اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:


26 مرداد ماه در تاريخ پرشکوه ايران اسلامي؛ يادآور بازگشت عاشقانه پرستوهاي عاشق و شوریده دل؛ آزادمردان آزاد انديش و اسطوره های زنده ايثار و فداکاري است که با سرافزاري تمام و كمال از آزمون ايمان و تعهد موفق بيرون آمدند.
 اين مجاهدان نستوه و شب‌شكنان فداكار، رنج‌ها و شکنجه‌هاي فراواني را در زندان‌هاي رژيم بعثي صدام جنايتکار متحمل شده و مرارت غربت و شکنجه را به جان خريدند تا نقش خود را در اعتلاي ميهن عزيز اسلامي‌مان ايفا كنند. اين عزت و فداكاري بر دفتر افتخارات آزادگان برگي طلایی و زرین است.
 آزادگان؛ اين رادمردان صبور و خداجو که از تبار مردانگي و غيرت بودند؛ «هيهات منا الذله» را از مكتب سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) آموخته و آن را بر لوح ضمير خويش حك نمودند. اين مردان مرد با اقتدايي جانانه و از روي اخلاص به پير مراد خود، بر سر ميثاق با پروردگارشان ايستادند و الگويي بي‌بديل از ايثار و از خودگذشتگي را فراروي نسل‌هاي آينده قرار دادند.
اينجانب ضمن گراميداشت سالروز بازگشت آزادگان غيور و دريادل به ميهن اسلامي و اداي احترام به اين بزرگواران، موفقيت همه افتخارآفرينان هشت سال دفاع مقدس را در پيمودن مسير شهدا، با بهره‌گيري از آرمان‌هاي بلند بنيانگذار کبیر جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره) و در پرتو منويات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) از درگاه خداوند قادر عظیم مسئلت مي‌نمايم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات