معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز:

هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت های نظام جمهوری اسلامی ایران است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز که با حضور امام جمعه مهریز، فرماندار مهریز و مدیران ادارات ونهادهای این شهرستان به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های هفته دولت برگزار شد گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت های نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه شورای اداری شهرستان مهریز با حضور امام جمعه مهریز، معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار، فرماندار مهریز و مدیران ادارات ونهادهای این شهرستان به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های هفته دولت برگزار شد.

« مهندس محمد علی شاه حسینی » در این جلسه گفت: دسترسی آحاد مردم به مدیران باید آسان و راحت باشد و مطالبات برحق و قانونی شهروندان در ابعاد مختلف رسیدگی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد افزود: هفته دولت فرصت بسیار خوبی است تا این هدف مهم که جزو اهداف دولت سیزدهم است بیش از گذشته  محقق شود.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات و برپایی میزهای ارتباط مردمی در دورترین و محروم ترین نقاط از روستاها تا شهرها برای بررسی مسائل و مشکلات و مطالبات با حضور مسئولان نقش مهمی در امید آفرینی و کاهش آلام مردم دارد.

معاون استاندار یزد اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا مدیران با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی و فضای مجازی نسبت به انعکاس   خدمات و تلاش‌های نظام و انقلاب که همان اقدامات دولت است استفاده کنند.

وی با بیان اینکه انعکاس عملکردها باید در جامعه دقیق، واقعی و به دور از بزرگ نمایی باشد بیان کرد: بر تمامی کارگزاران نظام اسلامی و انقلابی است که به معنای کامل کلمه برای حل نیازها و پاسخگویی به سوالات و مطالبات مردم تلاش کنند.

شاه حسینی با بیان اینکه دشمنان، نظام و انقلاب اسلامی را مورد هجمه خود قرار می دهند به اهمیت حضور مسئولان در بین مردم و بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ها برای ارائه خدمات و بیان آنها تاکید کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات