نقش تعیین کننده ی مدیریت دانش در انتقال تجربه به مدیران بحران/ مدیریت سیل یزد موضوع طرح مدیریت دانش کشور می شود

مدیر کل مدیریت بحران استان در جلسه ويدئوكنفرانسي مديريت دانش که با حضور مديران كل مديريت بحران استانها برگزار شد به ارائه گزارش اقدامات مقابله ای برای مدیریت مخاطره سیل در یزد پرداخت.

محمد علی ملک زاده در این نشست گفت: امروزه نقش و اهمیت مدیریت دانش بیش از پیش آشکار شده و اجرای موفق آن می تواند تاثیر بسزایی در افزایش کارایی و اثربخشی سازمانها داشته باشد.
وی ادامه داد: علي رغم اينكه مدیریت بحران یکی از موضوعات مهم علوم مدیریتی به شمار می رود، ولی در دنیای پرمخاطره کنونی، به سبب ماهیت پنهانی و غافلگیرکننده بحران ها و درگیر شدن مدیران در حل مشکلات روزمره، موضوع مديريت دانش مورد غفلت قرار گرفته است كه اميدواريم باتوجه ويژه به موضوع مديريت دانش، مشكلات فوق برطرف گردد.
وی به مخاطرات برتر استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: خشکسالی، سیل، زلزله، سرمازدگی و آلایندگی از مهمترین مخاطرات استان است که هر ساله خسارات زیادی را برای مردم استان کویری یزد به همراه دارد.
در ابتدای اين جلسه مرتضی حسنی مدیر ارشد دانش و رئیس کمیته مرکزی مدیریت دانش، از اقدامات شایسته تعدادي از ادارات کل مدیریت بحران استانها در بکارگیری دانش و تجارب به منظور کاهش خسارت‌ سیل هاي اخير تشکر کرده و به نقش بی بدیل مدیریت دانش در این حوزه اشاره کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات