به ریاست مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری؛

تشکیل جلسه تخصصی سازمان مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی یزد

جلسه تخصصی سمن های فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی یزد به ریاست جمال قهرمانی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ جلسه تخصصی سازمان مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی یزد به ریاست جمال قهرمانی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد.

در این جلسه پیرامون مسائل محیط زیستی و راهکارهای ترویج فرهنگ حفظمحیط زیست بحث و تبادل نظر شد.

قهرمانی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: بر اساس مصوبه شورای جلسات تخصصی سازمان های مردم نهاد استان مقرر شد جلساتی در قالب ۱۲ گروه تخصصی سازمان های مردم نهاد برگزار شود که بر همین اساس امروز جلسه تخصصی سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی تشکیل شد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: هدف از تشکیل این جلسات ارتباط بدون واسطه این تشکل ها با مدیران و مسئولین حوزه های مختلف بوده که فعالان آن بتواند دغدغه ها و مشکلات را به صورت مستقیم مطرح کرده و پاسخ بگیرند.

قهرمانی در خصوص مهمترین محورهای جلسه فوق ابراز داشت: بحث آموزش برای فرهنگ سازی حوزه محیط زیست و حذف پلاستیک و بیان مسائل کلان  در این حوزه مطرح شد و ماحصل آن اقناع فعالان این عرصه و شنیدن نظرات آنان توسط متولیان امر است‌.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات