استاندار یزد:

بردار کلی فعالیت رسانه های استان بر امید بخشی و نشاط آفرینی و مطالبه گری مسائل جدی استان باشد

استاندار یزد در جریان بازدید از مجموعه بشارت نو گفت: بردار کلی فعالیت رسانه های استان بر امید بخشی و نشاط آفرینی و مطالبه گری مسائل جدی استان باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی پیرو سلسه بازدید از دفاتر خبرگزاری های استان از مجموعه بشارت نو بازدید و با اعضای این مجموعه گفتگو کرد.
وی در جریان این بازدید مجموعه بشارت نو را تشکیلاتی ترین مجموعه رسانه ای  به ویژه در حوزه مطبوعات و رسانه های مکتوب در استان عنوان کرد و گفت: تدوام فعالیت این مجموعه با قریب به 20 سال فعالیت مؤید برنامه ریزی دقیق، همت بلند، عزم راسخ و عشق فوق العاده به عرصه رسانه بوده و شایسته تقدیر است.
استاندار یزد اظهارداشت: تولید محتوا در سطوح استانی و ملی و تاثیرگذاری گذاری آن بر جریانات استانی و ملی نشان دهنده عملکرد خوب، دقیق و به نحو مطلوب مجموعه بشارت نو است.
وی در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت اصحاب رسانه استان، به کم توجهی های صورت گرفته در تولید محتوا مسائل بزرگ و جدی استان اشاره و تصریح کرد:  باید اهتمام ویژه ای به تولید و انتشار اخبار مربوط به مسائل جدی استان و معرفی ظرفیت های استان در تراز ملی و بین المللی صورت گیرد.
دکتر فاطمی با اشاره به ضرورت آشنایی رسانه های استان با مسائل حیاتی و ظرفیت های موجود در استان، بیان کرد:  با تقویت ارتباط بدنه دولتی با رسانه ها میتوان این نقیصه را برطرف کرد.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری موجود در استان و لزوم تغییر ریل گذاری در حوزه سرمایه گذاری ها کرد و افزود: حرکت لوکوموتیو و ماشین توسعه استان بر ریل 40 سال گذشته جواب نمی دهد و باید ریل گذاری های جدید، به سمت مسیرهای نو و ابتکاری پایه گذاری شود.
وی در ادامه ضمن استقبال از انتقادهای منصفانه و سازنده رسانه های استان، گفت: رسانه های استان در کنار انتقادهای خود، پیشنهادات نوآورانه خود جهت حل مشکلات و گره های استان را جمع بندی و ارائه دهند.
استاندار یزد در بخش پایانی سخنانش با اشاره به نیاز مبرم به ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه جهت فائق آمدن بر مسائل و مشکلات، خاطرنشان کرد: بردار کلی رسانه های  استان باید بر امید به آینده، نشاط آفرینی و ایجاد انرژی در جامعه و مطالبه گری مسائل جدی استان باشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات