بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از روند مصاحبه آزمون استخدامی وزارت کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد از روند مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی وزارت کشور در سال ۹۹ بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با حضور در سازمان جهاد دانشگاهی استان با همراهی "سید حسین دشتی" مدیرکل امور اداری و مالی استانداری از روند مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت ‌هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی وزارت کشور در سال ١٣٩٩ که با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در حال انجام است، بازدید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در این بازدید خاطرنشان کرد: سازمان اداری و استخدامی كشور از دستگاه‌های اجرايی خواسته است تا در اسرع وقت نسبت به انجام مصاحبه استخدامی با داوطلبان ذی‌نفع اقدام کرده و نتايج آن را در سامانه امتحانات مشترک فراگير سازمان سنجش آموزش كشور ثبت نمايند.
فداکار افزود: فرآیند مصاحبه بر اساس چارچوب اعلامی و تایید شده وزارت کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق زمان‌بندی اعلام شده به داوطلبان، در حال برگزاری است و امیدواریم در موعد مقرر شاهد اعلام نتایج و آغاز به‌کار پذیرفته شدگان در بخشداری ها و فرمانداری های استان یزد باشیم.

★ ‌خبرنگار : ‌مجید وفایی شاهی ★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات