معاون استاندار یزد:

اجرای پروژه مدیریت دانش از اولویت های کاری استانداری در سالجاری است

معاون استاندار یزد گفت: استانداری یزد از پروژه مدیریت دانش به عنوان یک ضرورت حمایت می‌کند و یکی از مهمترین اولویت های کاری استانداری اجرای دقیق این پروژه است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «مرتضی حسنی» دبیر کمیته مرکزی مدیریت دانش وزارت کشور با « محمد علی شاه حسینی » معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد دیدار و در خصوص اجرای پروژه مدیریت دانش در استانداری یزد گفتگو کرد.
شاه حسینی در این دیدار اجرای پروژه مدیریت دانش در سطح ادارات و نهادها را یک ضرورت دانست و گفت:  دانش حل مسائل استان به صورت پراکنده و ضمنی در ذهن نخبگان وجود دارد و می‌توان با شناسایی و تجمیع تجارب موجود و ایجاد هم‌افزایی دانشی به راه‌حل بهینه مواجهه با مسائل در سطح استان و کشور دست یافت.
وی افزود: طرح استخراج و مستندسازی تجارب بازنشستگان و طراحی و استقرار سامانه فرآیندی مدیریت دانش در استان یزد به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.
معاون استاندار یزد همچنین از تلاش‌های مرکز مطالعات راهبری و آموزش وزارت کشور در ایجاد چهارچوب حاکمیتی مدیریت دانش و توسعه ساختار راهبری و اجرایی مدیریت دانش در سطح استان‌ها تقدیر و بر آمادگی استانداری یزد در حمایت کامل از برنامه‌های مدیریت دانش تاکید کرد.
شاه حسینی در پایان موضوع آب را مهمترین اولویت استان دانست و ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه، اظهار داشت: استانداری یزد آمادگی دارد تا از نظرات نخبگان در طرح «شناسایی منابع دانشی در حوزه کشاورزی پایدار و مدیریت بهره‌ور منابع آبی کشور» حمایت کند.
در ادامه این گفتگو حسنی مدیر ارشد دانش و دبیر کمیته مرکزی مدیریت دانش ضمن تشکر از اقدامات کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری یزد، به آمادگی بالای دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری این استان برای اجرای برنامه‌های مدیریت دانش اشاره کرد و در خصوص جزییات برنامه های کمیته مرکزی مدیریت دانش در سال 1402 مباحثی را ارائه نمود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات