معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

آزادگان؛ الگوهای مقاومت هستند

در پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد آمده است؛آزادگان به عنوان الگوهای مقاومت کشور با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صدور پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

«شما آزادگان، باید هرکدام مثل ستاره‌ای بدرخشید و مظهر و سرمشق و نمونه‌ی وفاداری به آرمانهای اسلام و اصرار بر پیمودن راه انقلاب و کانون روشنگری علیه مطامع استکبار باشید» حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

آزادگان سرمایه عظیمی برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والا مقام هستند که در طول سال‌های دفاع مقدس با ایثار و ایستادگی دوران اسارت؛ به عنوان الگوهای مقاومت کشور با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

آزادگان سرافراز در دوران اسارت خود با روحیه ایستادگی و دلاوری و پایداری؛ از کیان و شرافت انقلاب اسلامی دفاع نموده و دشمن را به زانو درآوردند.

۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرورآفرین سرو قامتان تاریخ این مرز و بوم به میهن اسلامی؛ به عنوان روزی بزرگ و برگی زرین و ماندگار به ثبت رسیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تقدیر از روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز کشورمان؛ سلامتی و توفیق این عزیزان در تمام شئونات زندگی و در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات