سجادی پور فرماندارمیبد:

هفته دولت فرصت مناسبی برای جهاد تبیین از اقدامات دولت و نظام در خدمتگزاری به مردم است

سید جمال سجادی پور فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت با مدیران دستگاه‌ها گفت: همه دستگاه‌ها موظف‌اند پروژه‌های قابل‌افتتاح خود را در هفته دولت به‌صورت ویژه دنبال و گزارش آن را در قالب کلیپ عکس و فیلم به اداره کل خود تا 2 روز آینده ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سجادی پور از افتتاح 43 پروژه در هفته دولت در شهرستان میبد خبر داد و گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها 137 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و 449 میلیارد تومان از اعتبارات بخش خصوصی درمجموع 586 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گازرسانی به ناحیه صنعتی میبد 2، آسفالت خیابان آیت‌الله نائینی، بهره‌برداری از ایستگاه‌های برداشت آب شرب، روشنایی بلوار راه‌آهن، بهره‌برداری از واحد 500 راسی پرورش بز مورسیا، افتتاح کاشی ونوس، کلنگ زنی جاده سلامت ندوشن – صدرآباد ازجمله این پروژه‌هاست.

فرماندارمیبد بابیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، زمینه اشتغال 115 نفر در شهرستان میبد فراهم خواهد شد گفت: دستگاه‌ها موظف‌اند همه تلاش خود را برای بازتاب خبری پروژه‌های هفته دولت در قالب کلیپ فیلم و عکس جهت ارسال به استان و انعکاس آن در کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی برای آگاهی مردم به کاربندند.

سجادی پور افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای جهاد تبیین از اقدامات دولت و نظام در خدمتگزاری به مردم است و باید برای ارتقاء شاخص‌های شهرستان در این راستا قوی عمل شود.

وی بزرگداشت هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تشکیل جلسات با گروه‌ها و اقشار، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، بازدید از ادارات شهرستان، تولید اینفوگرافی و کلیپ و امیدآفرینی در بین مردم را از برنامه‌های هفته دولت در شهرستان میبد بیان کرد و اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها باید کلیپی از اقدامات خود از مرداد سال گذشته تاکنون در قالب کلیپ عکس و فیلم تهیه و به اداره کل خود جهت ارزیابی ارسال کنند.