در آستانه فرا رسیدن هفته دولت؛

نشست خبری فرماندار و معاونین فرمانداری مهریز با خبـــــرنگــاران و اصحـــاب رسانـه شهــــرستان

خبرنگاران اخبار شهرستان را درنهایت صداقت،صراحت و سرعت به گوش مردم برسانند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، دکتر محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در چهارمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه مهریز ضمن تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران صداقت و صراحت را سرلوحه امور قراردهند.
وی تسریع در انتشار اخبار را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: خبرنگاران اخبار شهرستان را درنهایت صداقت،صراحت و سرعت به گوش مردم برسانند.
وی افزود: از آنجایی که تمام تلاش دشمن این است که جهاد تبیین را خنثی کند بنابراین خبرنگاران موظفند دستاوردهای نظام را به گوش مردم و جهانیان برسانند و به عبارت دیگر؛ مجموعه فعالیت های دولت خدمتگزار را در نهایت صداقت به گوش مردم برسانند.
وی ضمن تشریح عملکرد دولت در مهریز به افتتاح و تحویل ۱۷۴ واحد از منازل مسکونی اشاره کرد و افزود: شهرستان مهریز در این خصوص رتبه نخست کشور را کسب کرد این در حالی است که فاز دوم منازل مسکن ملی مهریز ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
فرماندار مهریز در ادامه، تکمیل ساختمان و اخذ مجوز دانشکده فنی و حرفه ای، افتتاح مرکز خونگیری، پیشرفت قابل توجه پروژه کد ۲ اورژانس، درمانگاه تامین اجتماعی و ساختمان پزشکی قانونی، افتتاح ۲مدرسه و یک سالن ورزشی اوایل مهرماه جاری، تامین اعتبار احداث ۴ زمین چمن ورزشی و افتتاح دو بومگردی را از مهمترین شاخص ها و برنامه هفته دولت برشمرد و عنوان داشت: برگزاری اولین همایش تجلیل از نخبگان شهرستان، برگزاری سه جشنواره فرهنگی، مدیریت قابل تحسین در بحران سیل اخیر در روستاهای ییلاقی شهرستان از دیگر اقدامات مهم و دستاوردهای دولت می باشد‌‌.
وی بیان کرد: پیگیری خط پدافند شهرستان از دیگر پروژه های است که در هفته دولت بهره برداری می رسد.
فرماندار مهریز بااشاره به تصادفات متعدد جاده تنگ چنار در سالهای گذشته گفت: بامدیریت جهادی این دغدغه شهرستان برطرف گردید.
دهقان بنادکی در ادامه بر اطلاع رسانی دز یادآور واکسن کرونا به عموم مردم تاکید کرد.
فرماندار مهریز درپایان باتاکید بر اینکه مهریز باید به اتحاد و همدلی شناخته شود اظهارامیدواری کرد و گفت : ضمن گرامیداشت هفته دولت انشاالله رهرو شهیدان رجایی و باهنر باشیم.
همین در ادامه معاونین فرمانداری مهریز گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه مربوط را ارائه دادند.
۱۴۰۱/۰۵/۲۵