سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز از برنامه های متعدد فرهنگی هنری این اداره به مناسبت هفته دولت خبر داد.به گزارش روابط عمومی  فرمانداری مهریز و نقل ازاداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز، آقایی با اعلام این خبر گفت: هفته دولت یادآور شهادت دو تن از رادمردان ایران اسلامی، شهیدان سرافراز رجایی و باهنر است و از این رو، این هفته دارای معانی و مفاهیم ارزشمند و والایی می باشد که با اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی عجین شده است .

وی افزود:ایام این هفته فرصت های مهم و ارزنده ای برای انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری می باشد و در همین راستا این اداره همچون سالهای گذشته برنامه های متعددی را به مناسبت هفته دولت در نظر گرفته است.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز از برگزاری مسابقه فرهنگی مردان آسمانی در بین کانونهای مساجد شهرستان و موسسات قرآنی،  برگزاری محفل انس با قرآن و اختتامیه کلاس های قرآنی موسسه فرهنگی قرآن و عترت، برگزاری کارگاه زنده خوشنویسی با محوریت سخنان شهیدان رجایی و باهنر و همچنین  بازدید از  کانونهای روستایی  مساجد شهرستان و اهدای کتاب به آنها  خبر داد.

وی برگزاری جلسه نقد آثار نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شهرستان با حضور استاد غنیمت را از جمله اقدامات دیگر این اداره به مناسبت این ایام برشمرد. همچنین به مناسبت هفته دولت از کارمند نمونه این اداره نیز تقدیر خواهد شد.