سرپرست فرمانداری خاتم در دیدار با بخشدار،اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش چاهک مطرح کرد:

ضرورت همکاری و هم افزایی در راستای رفع مشکلات بخش چاهک

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ صبح امروز سجاد بخشدار چاهک به اتفاق اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش چاهک با اکبریان سرپرست فرمانداری شهرستان دیدار و ضمن تبریک انتصاب ایشان به سمت سرپرست فرمانداری آمادگی کامل خود را برای همکاری و تعامل سازنده و مثبت با نماینده جدید دولت در منطقه اعلام نمودند. 
🔸️سرپرست فرمانداری شهرستان  نیز در این دیدار ضمن تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی در خدمت رسانی  و کسب رضایت مردم اظهار داشت:  همکاری، هم افزایی، تعامل و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریتی عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان است. 
🔸️نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های خوب بخش چاهک  در حوزه های مختلف افزود: باید با دوری از پراکندگی و پرداختن به مسائل حاشیه ای و با تمرکز  بر موضوعات واحد و پشتیبانی و همکاری با همدیگر در جهت خدمت هر چه بیشتر مردم قدم برداریم.
🔸️شایان ذکر است؛ در این جلسه ضمن بررسی اقدامات لازم الاجرا ، برنامه های مختلف  در حوزه های عمرانی و خدماتی تشریح و پیرامون مشکلات موجود نیز تبادل نظر صورت گرفت و راهکارهایی ارائه شد.