به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ فرماندار بهاباد با صدور پیامی، هفته دولت و روز كارمند را به مدیران و کارمندان شهرستان تبریك گفت.

متن پیام "عباس اقبال" بدین شرح است:

 

"بسم ا... الرحمن الرحیم"

هفته دولت مزین به نام شهیدان والامقام رجایی و باهنر و یادآور فداکاری و خدمتگزاری خالصانه این فرزندان پاک انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری است؛ لذا تمام مسئولان باید با تأسی به ویژگی های اخلاقی این عزیزان آنها را الگوی خود قرار دهند و در راه تعالی کشور گام بردارند تا زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون در ابعاد مختلف فراهم آید.

امسال شعار هفته دولت "دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم"  است؛ بی ‌شک دولت تدبیر و امید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده است می کوشد تا با پشتوانه عظیم مردمی و مشارکت و همدلی با آنها در ساختن ایرانی سربلند، افق های جدیدی از پیشرفت را با استفاده از همدلی و همزبانی به منصه ظهور برساند.

هفته دولت، فرصت مناسبی است تا خادمان مردم و دولتمردان با ارائه گزارش فعالیت های خود به مردم که پشتوانه عظیم نظام هستند؛ دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف را تشریح نمایند.

اینجانب با گرامیداشت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام  به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز كارمند را به مدیران و کارمندان شهرستان ولایتمدار بهاباد تبریك عرض نموده و موفقیت همگان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.