به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ فرماندار بهاباد در مراسم گلباران قبور مطهر شهدای بهاباد که در اولین روز از هفته دولت برگزار شد؛ با گرامیداشت هفته دولت و ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: اگر ما امروز هفته دولت را در ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر و در جوار مرقد شهدای شهرستان شروع می کنیم به خاطر این است که مسئولین ما باید شهید وار و شهید گونه ایثار کنند و باید جهادی مدیریت کنند.

"عباس اقبال" افزود: هفته دولت، باید یک آغاز جدیدی باشد برای اینکه مسئولین با تصمیم قاطع تر و اراده محکم تر در جهت ارائه خدمت به مردم گام بردارند.

وی با تأکید  بر اینکه کارمندان  ادارات باید مردم را احترام کنند و برخورد آبرومندانه با آنها داشته باشند گفت: مشکلات هست امّا هنر این است که با وجود این مشکلات به مردم خدمت کنیم؛ ممکن است گاهی بعضی از مشکلات مردم را نتوانیم حل نکنیم؛ اما می توانیم آبرومندانه با مردم برخورد کنیم.

اقبال، با اشاره به تفاوت نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر حکومت ها گفت: در سایر حکومت ها برای رسیدن به پست و مقام ممکن است از هر وسیله ای استفاده شود ولی در نظام جمهوری اسلامی انگیزه مدیران انگیزه الهی است و نگاهشان به کار چیزی است که در پیش خدا ماجور است و کوتاهی در آن موجب عقاب اخروی است.

وی افزود: شهید رجایی یک انسان فرهیخته و خدایی بود که هیچ وقت ابایی نداشت از اینکه که بگوید یک روزی من در کوچه پس کوچه های تهران به دست فروشی مشغول بوددم و امروز افتخارم این است که مقلد امام هستم و فرزند ملت.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید گفت: دولت تدبیر و امید در حالی کارها را تحویل گرفت که مشکلات مهمی گریبانگیر مملکت شده بود؛ ولی با عزم خدمت  بدون گرفتار شدن در  حاشیه ها  وارد کار شد؛ همانطور که توانست بعضی از معضلات مهم را حل کند انشاا... سایر مسائل و مشکلات را هم پیگیری می کند.

اقبال، ادامه داد: بنای دولت بر تعامل با همه و حداکثر استفاده از تخصص و تدبیر است و اینکه کارهای را بدون مطالعه انجام ندهد و براساس اعتدال عمل کند؛ اعتدالی که که در جای جای معارف اسلامی بر آن تأکید و سفارش شده است.

وی در پایان با بیان اینکه انشاا... ما هم بر اساس این سیاست دولت کارها را در منطقه پیگیری می کنیم خاطرنشان کرد: با اتحاد می شود جهان را تسخیر کرد و لذا با کمک هم و  اینکه با انگیزه خوب وارد شویم به نتیجه می رسیم و مشکلات هم حل خواهد شد.