همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر

یادواره 26 شهید کارمند شهرستان بافق برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ، یادواره 26 شهید کارمند و جمعی از شهدای والامقام شهرستان بافق در حسینیه بزرگ شاه نجف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ، یادواره 26 شهید کارمند و جمعی از شهدای والامقام شهرستان بافق در حسینیه بزرگ شاه نجف محله قلعه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاونین فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس بنیاد شهید شهرستان، برخی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مردم شهید پرور بافق حضور داشتند، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان با اشاره به اینکه خدا محوری اولین رمز در جریان عاشورا و دفاع مقدس بود، گفت: دومین عاملی که با تاسی از عاشورا، در رزمندگان دفاع مقدس نقش داشت، نهراسیدن از دشمن بود.

حجه الاسلام و المسلمین کاظم کریم بیگی افزود: اباعبدالله (ع) در اوج سختی روز عاشورا، یک ثانیه احساس ضعف نکرد و تا آخر بدون ترس و استوار ایستادگی کرد و رزمندگان اسلام نیز با الگو قرار دادن این موضوع، تا پای جان از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.

کریم بیگی گفت: ویژگی سومی که در دفاع مقدس با جریان عاشورا درهم تنیده شد، احیای ارزش‌های الهی است که طراحی دشمن نیز زدن این ارزش‌ها است، اما با بصیرت مردم امروز حضور باشکوه مردم در پیاده روی اربعین و ناتوانی دشمن در این مسیر را شاهد هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد افزود: ویژگی چهارم افشای چهره باطل بود و اگر جریان عاشورا نبود، به ماهیت خبیث یزید کسی پی نمی‌برد.

وی خاطرنشان کرد: ما در روز‌هایی به سر می‌بریم که سالگرد جریان فتنه سال گذشته است و در این فتنه مبنا چه بود؟

حجت الاسلام کریم بیگی ادامه داد: این جریان چهار ویژگی داشت که دشمن نیز بر آن‌ها سوار شد و ویژگی اول این بود که در این اتفاق یک زن نقش داشت، دوم اینکه اهل سنت بود که می‌تواند سوار بر جریان مذهبی شود، سوم از اقوام بود و چهارم همراه با شعار زن زندگی آزادی شد.

وی تصریح کرد: این شعار برای جریان کمونیستی است و دشمن از زن استفاده ابزاری کرد که با گذشت زمان چهره منافقین و استکبار در این جریان مشخص و دروغ‌ها و دغل‌ها فاش شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: این کشور با با این نگاه اباعبدالله(ع) و جریان مقاومت و رشادت و از خودگذشتگی های شهید سلیمانی و درسی که از این مکتب گرفته شد، در زمین، در دریا، در هوا و در خارج از مرز‌ها به مدارج عالی رسیده است.

کریم بیگی افزود: امروز بالای یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت استخراج می‌شود و پول آن برمی‌گردد و در این دولت خدمتگزار که با نگاه به داخل، اهداف خود را پیش می‌برد، پنج میلیارد دلار درآمد برای کشور کسب شد.

کریم بیگی ادامه داد: امروز با نگاه مقاومت، در یمن بهترین شرایط را داریم و به برکت مردم و اعتمادشان به دولت تمام پول‌های بلوکه شده به ایران برگشت داده شدو

گفتنی است اجرای سرود، دکلمه خوانی فرزند شهید و مداحی از جمله برنامه های این محفل شهدایی بود.