فرماندار بافق: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی مدیریتی موفق برای خدمت‌رسانی جهادی

فرماندار بافق در پیامی ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت سالروز شهادت شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر گفت: سیره و عمل شهیدان رجایی و باهنر الگوی موفق برای مدیریت جهادی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در متن پیام «ابوالقاسم دهقان» آمده است:

هشتم شهریور ماه، یادآور سالروز شهادت دو شخصیت فداکار اسلام و خادمِ مردم، شهید رجایی و شهید باهنر که به آتش بغض و دشمنی منافقان کوردل سوختند و فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب اسلامی ایران گشودند.

شهیدان رجایی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند و الگوی مدیریتی موفق برای خدمت‌رسانی جهادی در کشور محسوب می شوند، بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی، سیره، منش و دولت این دو شهید، می تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد و انتقال سبک و سیره مدیریتی این دو شهید عزیز در مردم‌داری، مردمی‌بودن و ساده زیستی باید به نسل مدیران فعلی منتقل شود.

بی تردید خدمت به مردم در نظام ما که یک نظام دینی و برگرفته از روحیات حقیقت طلبانه و عدالت خواهانه است افتخاری بزرگ برای همه دولتمردان محسوب می شود و دولت مردان نظام جمهوری اسلامی بایستی با الگو قرار دادن سیره و سبک زندگی شهدای دولت راه آن شهدای والا مقام را ادامه داده و برای خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف ایران که شایسته بهترین ها هستند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت ایام عزاداری اربعین سیدالشهدا(ع)، «هفته دولت» و «روز کارمند» را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در شهرستان دارالشجاعه بافق تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون همگان را از درگاه خداوند قادر متعال و ذیل توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) مسئلت می‌نمایم.

 

ابوالقاسم دهقان

فرماندار شهرستان بافق​​​​​​​