همزمان با هفته دولت انجام شد

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با فرماندار شهرستان بافق

همزمان با آخرین روز از هفته دولت و در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق به همراه جانشین ناحیه و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه با فرماندار، معاونین وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با آخرین روز از هفته دولت و در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق به همراه جانشین ناحیه و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه با ابوالقاسم دهقان فرماندار، تفکری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و تاج الدینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار بافق با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه مدیران باید روش و‌ منش رفتاری و مدیریتی شهید رجایی را سرلوحه کارهای خود قرار داده و ملموس بودن برنامه های اجرایی آنها برای مردم قابل قبول باشد تاکید کرد: همه باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین به بیان خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی همت گمارند.

ابوالقاسم دهقان گفت: هر یک از کارمندان ادارات می توانند در حد یک رسانه تاثیر گذار نقش داشته باشند و تبیین خدمات انقلاب و نظام اسلامی از سوی آنها تاثیر مهمی در جامعه داشته و‌ امیدواری را در بین اقشار مختلف و‌ بویژه جوانان عزیز رقم بزنند.

وی افزود: تمام ادارات شهرستان بافق، یکپارچه برای رفع مسائل و مشکلات مردم کنار هم قرار گرفته‌اند که در این بین، نقش بسیج پررنگ تر است.

سرهنگ پاسدار محسن نصیری در این دیدار با تبریک هفته دولت ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص لزوم کار جهادی همه مسئولان، بیان داشت: سپاه ناحیه بافق در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی آمادگی کامل جهت اجرای برنامه های جهادی و کمک به رفع مشکلات مردم در کنار مجموعه اجرایی شهرستان را دارد.​​​​​​​