توسط فرماندار بافق صورت گرفت:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرمانداربافق ضمن گرامیداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان عملکرد دولت تدبير و اميد جهت اطلاع رسانی به مردم است و سرلوحه كار دولت افتتاح پروژه های تكميل شده خواهد بود.

سيد مهدي طلايي مقدم شعار امسال هفته دولت را "دولت تدبیر و امید ، دولت همدل مردم" عنوان كرد و گفت: باید برنامه ها این هفته طوری تنظیم شود که کارهای تبلیغی و اطلاع رسانی بر محور شعار هفته دولت در شهرستان باشد.

وی مردم را مهمترین سرمایه اجتماعی هر کشور و حکومت دانست و بیان داشت: باید تمام تلاش خود را در این هفته در جهت رضایتمندی مردم، جلب اعتماد عمومی و افزایش سطح مشارکت آنان همراه باشد

طلايي مقدم اولین برنامه هفته دولت در شهرستان را دیدار با امام جمعه شهرستان در اولین روز هفته دولت اعلام کرد و گفت: غبار روبي قبور مطهر شهدا ، برگزاری مراسم یادبود شهدای دولت و گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، برگزاری مسابقات ورزشی کارمندان دولت، تجلیل از کارمندان دولت و کارکنان نمونه از مهمترین برنامه های اجرایی در هفته دولت مي باشد.

وي به افتتاح طرح های عمرانی در شهرستان با حضور مسئولان استان خبر داد و گفت : بيش از 20 طرح عمراني در حوزه هاي كشاورزي ، خدماتي ، راه و شهرسازي ، شهرداري ، راه آهن ، محيط زيست و آب و فاضلاب با اعتباري بالغ بر 90 ميليارد ريال افتتاح خواهد شد.

فرمانداربافق در پايان از مسئولین ادارات و نهادهاي شهرستان خواست با برگزاری نشست هاي خبري خدمات دولت را در طول یک سال گذشته را جهت اطلاع مردم در اختیار رسانه ها قرار دهند.