فرماندار اشکذر در نشست خبری با اصحاب رسانه؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر "محمد علی شا ه حسینی "فرماندار اشکذر در نشست خبری که  به مناسبت هفته دولت با اصحاب رسانه شهرستان داشت ضمن تبریک این ایام، به ایجاد منطقه ویژه غذا و دارو در شهرستان اشکذر اشاره کرد و گفت:باایجاد این منطقه شهرستان اشکذر در اینده به قطب غذا و داروی استان یزد تبدیل میشود.

وی در ادامه به بهره برداری ۱4 پروژه دولتی و خصوصی در هفته دولت اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از این پروژه‌ها در روز گذشته افتتاح شد و مابقی در روز های بعد به بهره برداری می‌رسد که این پروژه‌ها در بخش های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، برق، بنیاد مسکن، گاز، آب و فاضلاب روستایی، خدمات شهری و دهیاری‌ها می‌باشد.

 

"شاه حسینی"به اجرای طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز بخش خضرآباد با اعتبارات ملی و جهانی اشاره کرد و ادامه داد: در یک سال گذشته در راستای سند چشم اندازی که برای شهرستان اشکذر ترسیم شده است حرکت کردیم که در مورد استقرار صنایع پاک و غیر آلاینده با صنایع متخلف در چندین مورد برخورد داشتیم.

 

وی با اشاره به اینکه اشکذر جزو محدود شهرستان‌هایی است که ۹۰ درصد جمعیت آن از نعمت گاز برخوردار است گفت: ۸۰ درصد برق استان یزد و بزرگ‌ترین کشتارگاه مرغ استان در شهرستان اشکذر استقرار دارد.

فرماندار اشکذر به رتبه دومی شهرستان اشکذر در زمینه گلخانه داری در سطح استان اشاره کرد و افزود: در همین راستا برای حفظ این رتبه ۶۰۰ هزار متر مربع گلخانه ایجاد شده است.

 

این مقام مسئول به توسعه متوازن شهرستان اشکذر اشاره کرد و گفت: موافقت ایجاد پرورش شترمرغ و پرورش اسب در  پهنه خضرآباد گرفته شده است و به شدت به دنبال احداث پارک بزرگ شهرستان در شهر خضر آباد هستیم.

 

وی در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد