روح‌الله ردائی مطرح کرد:

فرهنگ و ورزش دو دغدغه مهم شهرستان اشکذر

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه انقلاب ما نیازمند افراد دغدغه‌مند فرهنگی است، تصریح کرد: فردی که دغدغه فرهنگ در کشور را داشته باشند تلاش می‌کند در راستای مبانی انقلاب و زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) گام بردارد، نه اینکه به اشاعه ناامیدی در جامعه بپردازد.

ه گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، روح‌الله ردایی در دیدار با جمعی از جوانان فعال در عرصه‌های فرهنگی-ورزشی این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با اشاره به اهمیت ایام اربعین اظهار کرد: ایام اربعین بزرگترین تجلی امید و ایمان در سرتاسر عالم و درک حقیقت آن از واجبات است.
وی ادامه داد: اگر کسی حقیقت اربعین را درک کند دیگر نمی‌تواند آن‌ را فراموش کند و این هنر امام حسین(ع) است.
فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه دمیدن ایمان و امید عظیم‌ترین نکته مورد بحث در اجتماع است، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر موضوع امیدآفرینی در جامعه تاکید کردند، که باید در این زمینه رسانه‌ها و مسئولان پا‌به‌پای یکدیگر حرکت کنند و با تبیین دستاوردهای استان و کشور امید را در جامعه گسترش دهند.
وی افزود: جوانان عصاره اولین‌ها هستند و همین جوانان می‌توانند از آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های بزرگ در جامعه جلوگیری کنند و امید را در جامعه گسترش دهند.
*فرهنگ و ورزش دو دغدغه مهم شهرستان اشکذر
ردایی با بیان اینکه انقلاب ما نیازمند افراد دغدغه‌مند فرهنگی است، تصریح کرد: فردی که دغدغه فرهنگ در کشور را داشته باشند تلاش می‌کند در راستای مبانی انقلاب و زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) گام بردارد، نه اینکه به اشاعه ناامیدی در جامعه بپردازد.
وی افزود: اقدامات فرهنگی دارای دو پارامتر مالی و سرمایه نیروی انسانی است و سرمایه انسانی که دغدغه فرهنگ داشته باشد یک سرمایه ارزشمند است.
فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به دغدغه موسسات فرهنگی و ورزشی در زمینه اقدامات فرهنگی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با فراهم کردن برخی از زیرساخت‌ها و تجهیزات موجود بتوانیم شرایط را برای اردوی استانی این مجموعه‌ها فراهم کنیم.
وی با اشاره به بهبود زیرساخت‌ها در مجموعه ورزشی مجومرد و اشکذر تصریح کرد: ورزشگاه مجومرد نیاز به تجهیز و بهبود فضای سالن ورزشی دارد و انتظار داریم بخش دولتی و بخش خصوصی به درستی کار خود را انجام دهند.
ردایی بزرگترین مشکل شهرستان اشکذر را نبود ورزشگاه مناسب دانست و گفت: باید ورزشگاه مناسب برای بانوان و آقایان با امکانات مناسب در شهرستان اشکذر در نظر گرفته شود.
وی افزود: ورزش یک مقوله‌ مهم است که در شهرستان اشکذر در حال فراموشی است و باید مردم و مسئولان در کنار یکدیگر این مبحث مهم فرهنگی_اجتماعی را پررنگ کنند.
فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به موضوع حمل و نقل اظهار کرد: با جلسه‌ای که برگزار شد تلاش شد تا موضوع حمل و نقل تا اول مهرماه حل شود، اما باز  هم این موضوع نیاز به هم‌افزایی دارد.
*عمل به بعد اجتماعی صنایع بزرگ شهرستان اشکذر با ساخت 12 مدرسه
ردایی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد: 12 مدرسه مقرر شد با مشارکت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ از بُعد مسئولیت اجتماعی با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان در مدت زمان سه سال ساخته شود.
وی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا یکی از صنایع مهم شهرستان را در زمینه علمی، ورزشی و هنری پای کار بیاوریم تا مسائل هنری و ورزشی در شهرستان حل شود.
*دو پروژه مهم شهرستان پس از 12 سال در هفته دولت افتتاح می‌شوند
فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان تصریح کرد: کانون پرورش فکری مجومرد پس از 12 سال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.  
وی افزود: مسیر یزد-خضرآباد پس از 15 سال و شناخته شدن به عنوان جاده مرگ در استان، به صورت کامل ترمیم شده، بهبودیافته و به بهره‌برداری می‌رسد.
ردایی در پایان از افتتاح و بهره‌برداری بیش از 35 پروژه با اعتباری بالغ بر 11 هزار و 440 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.