در ادامه پیگیری‌ها برای اجرایی شدن قول روشنایی بلوار شهید سلیمانی در هفته دولت؛

فرماندار اشکذر از پروژه روشنایی بلوار سپهبد سلیمانی بازدید کرد

در ادامه پیگیری‌ها برای اجرایی شدن قول روشنایی بلوار شهید سلیمانی در هفته گرامیداشت دولت، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در جریان بازدید از این پروژه که بخشدار مرکزی و مدیر توزیع برق شهرستان نیز حضور داشتند؛ خواستار بسیج همه امکانات و تسریع در عملیات اجرایی این پروژه شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی ملانوری بخشدار مرکزی و عسکری‌فر مدیر توزیع برق شهرستان از پروژه روشنایی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

ردائی در جریان این بازدید ضمن قدردانی از عوامل اجرایی پروژه روشنایی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به تعهد و قول مسئولان مربوطه، خواستار بسیج همه امکانات و تسریع در عملیات اجرایی این پروژه شد.

گفتنی است به دنبال پیگیری‌های متعدد فرمانداری، بخشداری و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، چندی پیش در یک مصاحبه رادیویی مشترک با حضور روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر و علی جم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، قول داده شد روشنایی بلوار شهید سپهبد سلیمانی تا هفته دولت در سال جاری تأمین و به بهره‌برداری برسد.​​​​​​​