فرماندار اشکذر در دیدار با اصحاب رسانه:

حفاظت از محیط زیست اولویت فرمانداری اشکذر است

​​​​​​​روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در دیدار با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت هفته دولت برگزار شد؛ گفت: برخی از صنایع در شهرستان اشکذر مخاطراتی را برای محیط زیست این شهرستان به وجود آورده‌اند؛ به همین علت حفاظت از محیط زیست در اولویت کاری فرمانداری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبرنگاری، اظهار کرد: خبرنگار چشم بینای مردم و جامعه است که وظیفه اصلی او بیان دغدغه‌های مردم به مسئولان است و باید با دید باز و نگاهی عمیق به مسائل، به نقد و بررسی موضوعات و مشکلات موجود در جامعه بپردازد.
وی افزود: با توجه به اینکه دشمن در تلاش است تا با تشویش اذهان عمومی ناامیدی را در جامعه گسترش دهد، خبرنگار رسالت سنگینی را در این جنگ نرم به دوش می‌کشد تا بتواند به جاری ساختن امید در جامعه بپردازد.
 
فرماندار اشکذر با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در شهرستان اشکذر تصریح کرد: در راستای حل مشکلات عمرانی، شهری، زیست‌محیطی موجود در شهرستان اشکذر تدابیری از سوی مسئولان استانی، شهرستان اشکذر و نماینده مردم اشکذر در مجلس اندیشیده شد که برخی از آنها به نتیجه رسیده و انتظار داریم تا عمده این مسائل در آینده نزدیک به نتیجه برسد.
 
وی با اشاره به عملکرد خوب مدارس در مجومرد عنوان کرد: در راستای حمایت و قدردانی از زحمات کادر آموزشی و پرورشی مدارس مجومرد نیاز است که آموزش و پرورش استان یزد اقدام ویژه‌ای انجام دهد تا انگیزه این عزیزان تقویت شود.
ردائی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص مطالبه‌گری در راستای حل برخی از مسائل، گفت: نیاز است که رسانه‌های شهرستان با تمام قوا پا به میدان بگذارند و مطالبات مردمی را به گوش مسئولان شهرستان و استان برسانند و این مهم تنها با شبکه‌سازی قوی در زمینه رسانه‌های شهرستان محقق خواهد شد.

*جامع‌نگری خبرنگار منتج به شناسایی مشکلات مهم می‌شود
 
وی با بیان اینکه رسانه باید مطالبات مهم مردم را بشناسد، گفت: خبرنگار باید جامع‌نگر و پیگیر مطالبات شهرستان و مردم باشد تا به درستی بتوان مشکلات را بررسی کرد.
فرماندار اشکذر عنوان کرد: شهدای خبرنگار افردای بودند که با باوری قوی در راستای تبیین و احقاق حقوق مردم گام برداشتند و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و مسائل و مشکلات موجود در مسیر شغلی خود را با جان و دل تاب آورند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جامعه اظهار کرد: قلم خبرنگار در کنار سخنان مسئولان می‌تواند در راستای جهاد تبیین مؤثر واقع شود و همکاری این دو بُعد برای آبادانی شهرستان اشکذر و کمک به برآورده شدن مطالبات مردم نیاز است.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش اصحاب رسانه و مطبوعات در راستای انتقال مطالبات مردم تقدیر به عمل آمد.