با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد

نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان اردکان برگزار شد.


 
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: قیمت محصولات عرضه شده در سکوهای تنظیم بازار به صورت خرده فروشی اما با قیمت عمده خواهد بود.

✍️به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، محمدرضا پاکدل ضمن بازدید از سکوهای تنظیم بازار، در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان اردکان اظهار کرد: با پیگیری‌های دلسوزانه‌ای که همکاران ما در مجموعه فرمانداری و شهرداری اردکان انجام داده اند، ١٧ سکوی تنظیم بازار برای شهرستان اردکان نهایی شده که انشالله ظرف روزهای آینده بحث کدگذاری و نصب تابلوی آن‌ها انجام خواهد شد.
وی با اشاره به موج مهاجرتی گسترده‌ای که اردکان به خود دیده، لزوم نگاه خاص و ویژه در حوزه مدیریت اقلام تنظیم بازار را در این شهرستان مهم شمرد و افزود: ما امیدواریم در حوزه اقلام اساسی و محصولات پروتئینی به طور خاص گوشت قرمز و مرغ، و در حوزه لبنیات و میوه نیز با اقداماتی که همکاران ما انجام دادند تغییرات و اتفاقات مثبتی را شاهد باشیم.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، یکی از اقدامات مثبتی که شهرداری اردکان انجام داده، و می‌تواند مدل و الگویی برای شهرداری‌های سایر شهرستان‌های استان شود، را در بحث تأمین و ایجاد فضای مناسب برای ایجاد سکوهای تنظیم بازار دانست و گفت: این مداخله نمونه بسیار خوبی در این حوزه است.
وی گفت: در اردکان، ارتباطات و رایزنی‌هایی نیز با سایر استان‌ها انجام شده که در تأمین اقلام اساسی این ارتباطات می‌تواند مهم واقع شود.