دیدار فرماندار اردکان با جمعی از احزاب، تشکل‌ها و فعالین سیاسی اجتماعی شهرستان اردکان

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین سبزواری فرماندار اردکان در فضایی صمیمی با جمعی از احزاب،تشکل‌ها و فعالین اجتماعی سیاسی شهرستان اردکان دیدار و گفت‌وگو کردند.
در ابتدای این جلسه کرمانیان رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان، به تشریح فعالیت‌های ستاد انتخابات در اردکان پرداخته و گفت: اردکان از دیرباز یکی از فعال‌ترین شهرستان‌ها در حوزه مسائل سیاسی و احزاب و تشکل‌ها می‌باشد و امروز نیز در آستانه انتخابات و با توجه به جایگاه مهم انتخابات در عرصه مدیریت کشور، میزبان تعدادی از فعالین در این عرصه هستیم.

حسین سبزواری رئیس هیئت اجرایی شهرستان اردکان با تبریک اعیاد رجب و مناسبت‌های بهمن ماه گفت: خوشحال هستم که این نشست شکل گرفت و در جمع تعدادی از فعالین سیاسی اردکان هستم.
مشکلات عدیده اردکان و کمبودهای فراوان در حوزه‌های زیرساختی تمام انرژی و وقت فرماندار و تمام همکارانش را در این حوزه به خود اختصاص داد و فرصت آنچنانی نشد تا از این دست جلسات بیشتر برگزار شود و خود نیز بابت عدم شکل گیری متعدد اینچنین جلساتی ناراحت هستم اما خود شما دوستان شاید بهتر بدانید که حل برخی از مشکلات امروز اردکان که مولود سال‌های متمادی است تا چه اندازه وقت‌گیر می‌باشد.
فرماندار اردکان با توجه به انتخابات پیش رو گفت: قطعا در هر انتخاباتی نقش احزاب و تشکل‌ها از هر گروه مرجع دیگری می‌تواند بیشتر باشد مخصوصا در اردکان که همه آن را به عنوان یک شهر سیاسی می‌شناسند. امروز مسئله انتخابات مسئله اصلی کشور است و بی تفاوتی نسبت به انتخابات خواست دشمن و بازی در زمین دشمن است مقام معظم رهبری تاکید کردند هر کس تریبون دارد مخاطب دارد وظیفه دارد که مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت کند شما نمایندگان احزاب و تشکل‌ها نیز به سهم خود باید در برگزاری بهتر انتخابات نقش آفرینی کنید.
همه انتقاد داریم من هم به عنوان فرماندار اردکان شاید انتقاد داشته باشم زیرا در مقام اجرا گاهی مطالبه به حق مردم را می‌خواهم اجرا و اجابت کنم اما با قانونی مواجه می‌شوم که دست من بالاترین مسئول اجرائی شهر را می‌بندد. به شما بگویم بسیاری از مشکلات امروز اردکان ناشی از تصویب برخی از قوانینی بوده است که همه جوانب امر در تصویب آن لحاظ نشده بوده است مثلاً این قانون معافیت مالیاتی صنایع در وجود و شکل گیری وضیعت امروز اردکان چقدر تاثیرگذار بوده است؟ قطعاً بی تاثیر نبوده است لذا انتخاب خوب و درست افراد آن هم با رای بالا به یک شخص به عنوان نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بسیاری از مشکلات را می تواند حل کند.

حسین سبزواری در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: خط قرمز ستاد انتخابت اردکان جناح بازی و سیاسی کاری است من حتی در انتخاب و انتصاب‌های خودم نیز سیاسی کاری را لحاظ نکردم و در انتخابات و برگزاری انتخابات به ستاد انتخابات تاکید کرده‌ام هیچ کس حق سیاسی بازی و جناح بازی ندارد و وظیفه ما اجرای قانون در انتخابات و برگزاری سالم آن است.

در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای تشکل‌ها و احزاب سیاسی حاضر در جلسه پیرامون مسائل مختلف شهر اردکان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح و همچنین راهکارهای پیشنهادی خودشان را برای برگزاری باشکوه تر انتخابات ارائه دادند .