رئیس هیئت بازرسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان اردکان: بازرسان انتخابات در حفظ شفافیت و سلامت فرایند انتخابات نقش مهمی دارند

جلسه هیئت بازرسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان اردکان در محل فرمانداری اردکان برگزار شد.

 

◽️جلسه هیئت بازرسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان اردکان عصر امروز ۵ تیر ۱۴۰۳ با حضور سعید طالعی و اعضای هیئت در محل فرمانداری اردکان برگزار شد.

◽️سعید طالعی، رئیس هیئت بازرسی شهرستان اردکان، در نشست هیات بازرسی اظهار داشت: رویکرد هیئت بازرسی مشاوره، همراهی، ارشاد به مجریان جهت اجرای مطلوب انتخابات و تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی‌شائبه در روز ۸ تیر است.

◽️طالعی افزود: با همدلی و همکاری اعضای هیئت بازرسی در انتخابات ۱۱ اسفند، توانستیم جزو بهترین هیئت‌های بازرسی انتخابات گذشته در استان یزد باشیم.

◽️رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان اردکان تأکید کرد: هیئت بازرسی آمادگی کامل برای کنترل و بازرسی فرایند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اردکان و رسیدگی به موقع و مناسب به گزارشات تخلفات احتمالی دارد. 
◽️طالعی اعلام کرد: مردم می‌توانند تخلفات انتخاباتی را به شماره تلفن‌های ۳۱۱۱۲۰۱۱-۳۱۱۱۲۰۰۵ دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان اطلاع دهند.

◽️ایشان افزود: در این دوره از انتخابات در شهرستان اردکان ۹۳ شعبه اخذ رای دایر می‌شود که شامل ۱۰ شعبه در بخش خرانق، ۷۲ شعبه در بخش مرکزی و ۱۱ شعبه در بخش عقدا است. 
◽️۱۰ بازرس نیز وظیفه سرکشی از شعبات را بر عهده دارند؛ هشت بازرس در بخش مرکزی، یک بازرس در بخش عقدا و یک بازرس در بخش خرانق فعالیت خواهند داشت.