رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان: مهمترین رسالت کمیته پشتیبانی تامین نیروی انسانی و تجهیزات جهت برگزاری انتخابات است

برگزاری کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان اردکان


کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان اردکان به ریاست رقیه کرمانیان، رئیس ستاد انتخابات شهرستان و با حضور سایر اعضا در محل سالن شهید حنیف فرمانداری برگزار شد.
 
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اردکان، کرمانیان با اشاره به اینکه مهمترین رسالت کمیته پشتیبانی تامین نیروی انسانی و تجهیزات جهت برگزاری انتخابات است اظهار داشت: به منظور برگزاری انتخابات باشکوه و با رعایت حداکثری صرفه جویی و با توجه به ماده ۲۱ قانون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مکاتبات و رایزنی‌های لازم برای بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی، تجهیزات و اقلام مصرفی جهت استفاده در ستاد انتخابات و همچنین شعب با ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی صورت گرفته است. 
 وی با بیان اینکه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند را اندیشیده است، گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و همت و مدیریت مسئولان امر و روسای کمیته‌ها در این ستاد، انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم.
 
وی از انجام هماهنگی‌های لازم برای پشتیبانی و تدارکات عرصه انتخابات ۸ تیر ماه خبر داد و گفت: کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد انتخابات شهرستان اردکان همه اقدامات لازم را برای برگزاری شایسته انتخابات در این شهرستان را در نظر گرفته است.