فرماندار اردکان در جلسه شورای هماهنگی ستاد دهه فجر:قهر با صندوق رای مشکلی را حل نمی کند.

برگزاری جلسه شورای هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان اردکان

 

✍️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، جلسه شورای هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان اردکان به ریاست حسین سبزواری فرماندار اردکان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجه الاسلام سیداسماعیل شاکر امام جمعه اردکان با اشاره به ماه رجب ماه استغفار و بندگی خداوند،گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی را امری مهم و حیاتی دانستند و بیان داشتند که دهه فجر باید یادآور خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی به مردم باشد و مسئولین با عملکرد مطلوب خود زمینه خدمت بیشتر برای مردم را فراهم کنند.
فرماندار اردکان نیز در این جلسه با تبریک روز میلاد امام جواد(ع) گفت: جشن های انقلاب اسلامی در اردکان باید به صورت باشکوه برگزار شود نکته مهم در کنار برگزاری جشن‌های دهه فجر پاسخگویی مسئولین و رفع شبهه از ذهن‌های نسل امروز و جوانان در زمینه دستاوردهای انقلاب و نظام است.
امروز وقتی تمام رسانه‌های معاند عزم خود را جزم کرده‌اند برای تطهیر رژیم منحوس پهلوی و با ایجاد شبهه در رسانه‌ها خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌برند وظیفه همه مخصوصاً ما اعضای ستاد دهه فجر است که در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب قدم برداریم، درست است که انتقادات وجود دارد اما ما نیز وظیفه داریم که دستاوردها را بیان کنیم لذا امروز تبیین دستاوردهای انقلاب و روشنگری در زمینه‌های مختلف وظیفه همه ما هست.
حسین سبزواری در ادامه با اشاره به برخی دیگر از مناسبت های این ماه گفت: در کنار بزرگداشت دهه فجر ما مبعث رسول اکرم را در این دهه و همچنین شهادت امام موسی بن جعفر (ع) را نیز داریم که در کنار بزرگداشت دهه فجر بازخوانی سیره امام موسی بن جعفر(ع) نیز در دستور کار برنامه‌های دهه فجر امسال قرار بگیرد.

فرماندار اردکان در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت:  انتخابات یک مسئله مهم کشور است و همه باید در این زمینه تلاش کنیم تا شاهد مشارکت خوب مردم در انتخابات باشیم. مسلماً قهر با صندوق رای و رای ندادن مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه با انتخاب افرادی قوی با پشتوانه رای خوب است که می‌تواند مسیر را برای حل مشکلات هموار کند.
در ادامه این جلسه حجه الاسلام متوسل رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان یزد نیز با اشاره به عظمت پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بزرگداشت دهه فجر و اجرای برنامه های مختلف و تبیین حقیقی دستاوردهای انقلاب در برنامه های دهه فجر امسال قرار بگیرد.
در ادامه نیز، کرمانیان معاون سیاسی فرماندار گزارشی از اقدامات و برنامه‌های دهه فجر شهرستان اردکان را ارائه دادند.

در پایان از زحمات چندین ساله حجه الاسلام حاجی اسماعیلی تقدیر و حجه الاسلام سیداسماعیل شاکر به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان معرفی شد.