به گزارش روابط عمومي فرمانداري جلسه ي شوراي اداري شهرستان ابركوه همزمان با آغاز هفته دولت در محل فرمانداري تشكيل شد.

در اين جلسه سيد نبي رسولي فرماندار ابركوه ضمن گراميداشت ياد و خاطره ي شهداي دولت و در راس آنها شهيدان والامقام رجايي و باهنر اظهار داشت:شعار همدلي و همزباني دولت و ملت كه امسال از سوي مقام معظم رهبري انتخاب شد بايد نقشه راه همه ي دستگاههاي اجرايي قرار گيرد و هفته دولت امسال فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه است .امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری و  در سایه تدبیر  ریاست محترم جمهور و تلاش و اهتمام دولتمردان خستگی ناپذیر و حماسه ساز بی ادعای دولت یازدهم با همدلی و همزبانی ملت شریف ایران اسلامی حاصل شده است.

بالاترين مقام اجرايي شهرستان گفت:همه بايد استوارتر از هميشه در جهت رسيدن به اهداف متعالي نظام گام بر داريم و اين ميسر نمي گردد مگر در پرتو پشتيباني ملت و دولت و دولت تدبير و اميد در اين راستا همدل مردم خواهد ماند.

 وي افزود: با توجه به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در اسفند ماه امسال همه ي دستگاهها ي اجرايي بايد آمادگي لازم را جهت هرگونه همراهي و همكاري با فرمانداري داشته باشند تا مقدمات انتخاباتي پرشور و حماسي در شهرستان فراهم گردد.

وي در بخشي ديگر از سخنانش اظهار داشت:بايد در خدمت به مردم  از هيچ تلاشي دريغ نكنيم و نمي توان با عوام فريبي گزارش هاي دروغ مردم را گمراه كرد. مردم خود ناظره گر دقيق كارهاي مسئولين هستند .

و در ادامه سيد نبي رسولي اهم برنامه هاي تدوين شده در هفته دولت توسط ستاد مركزي گراميداشت هفته دولت را به شرح زير اعلام كرد و همكاري و همياري تمامي مسئولين شهرستان در جهت تحقق برنامه هاي پيش بيني شده در اين هفته را خواستار شد.

 اهم برنامه هاي اعلام شده ي توسط فرماندار درهفته دولت در ابركوه:

- حضور فرماندار و مسئولين اجرايي شهرستان در نماز جمعه ششم شهريور بصورت دست جمعي و برگزاري نشست صميمانه پرسش و پاسخ بعد از نماز يا حضور مردم؛

- ديدار مسئولين اجرايي شهرستان از خانواده ي شهدا و ايثارگران كارمند اداره خود در هفته دولت با هماهنگي بنياد شهيد و امور

ايثارگران شهرستان،

- برگزاري برنامه تفريحي كوهنوردي ويژه ي مسئولين ادارات در روز پنجشنبه مورخ  5/6/94 در محل گنبدعالي همراه با قرائت زيارت عاشورا؛

- هماهنگي با اداره ورزش و جوانان جهت برگزاري مسابقات ورزشي در اين هفته؛

- برگزاري نشست خبري با اصحاب رسانه و تبيين و تشريح برنامه ها در دومين روز از هفته دولت،

- انتشار و انعكاس برنامه هاي هفته دولت در خبرگزاري ها و روزناهه ها و جرايد محلي؛

- انتخاب و تقدير از كارمند برتر همزمان با روز كارمند در تمامي دستگاه ها؛

- استفاده از تبليغات محيطي و مجازي گراميداشت مقام شهداي هفته دولت(شهيدان رجايي و باهنر)؛

- حضور دسته جمعي مسئولين ادارات در روضه الشهدا و غبارروبي مزار مطهر شهيدان والامقام در روز پنجشنبه 5/6/94؛

- افتتاح پروژه هاي عمراني در هفته دولت با حضور مسئولين استاني در روز شنبه مورخ 7/6/94؛